![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 21 februari 2012
Rep kracht: 0 ![]() | *Bei Fashion ModeShow* 6 & 7 april! Start: 16:00 - 19:00 *Nieuwe collectie van bruidsjurken! en gala/avond jurken!* * Feestkleding voor kinderen! * & *Make up/Haar en kleding advies!!* Entree: 5 euro!! bei_fashion@hotmail.com Goudsesingel 48-50 3011 KC, Rotterdam ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Een paar adviezen. (doe er je voordeel mee) - Het is niet nodig om tig berichten te openen. komt erg onproffesioneel over. - Lees goed je tekst door. (taalfouten, niet pakkend een bruiloft komt zo wel erg cheap over) - Kun je mij uitleggen waarom ik je op facebook zou moeten toevoegen? We zijn geen vrienden, en je bent geen Zara, that i like. ![]() - Je kunt betr foto's van jullie eigen te laten zien en niet wat je op internet hebt gevonden. Al met al denk ik nu niet....ik ga in het weekend naar Bei Fashion Succes met de verbeteringen en jullie modeshow. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
een eigen website kan ook nuttig zijn...
| Bookmarks |
| Tags |
| advies, ander, bruidsjurken, feestkleding, kleding, make, modeshow, up or haar |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |