![]() |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 19 januari 2012
Rep kracht: 0 ![]() |
Hi, Ik had een vraagje.. Ik heb al een tijdje relatie met m'n vriend, maar het is er nog niet van gekomen om zijn moeder te ontmoeten. Nu ben ik heel zenuwachtig. Ik weet niet hoe ik me moet gedragen, ik weet dat ik mezelf moet zijn maar bij m'n "ex-schoonouders" ging het heel anders want ik kende ze al. Heeft iemand tips? Ik ben namelijk bang dat ze me dalijk niet mogen of niet leuk vinden. Over een tijdje ga ik trouwen en dan moet het natuurlijk wel goed zitten allemaal. ![]() Thnx alvast |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
Wees jezelf zoals je zei, zet je beste beentje voor, dat je er een eerste keer zal komen is best zenuwachtig, maar weet dat niet alleen jij last hebt van zenuwen, zijn fam zal dat ook hebben en hij ook, hoe zullen ze reageren enz... en voor hun, wie neemt hij mee naar huis... Hoezo zouden ze je niet mogen? Je hebt een x aantal normen en waarden van eigen huis meegekregen, gebruik die en je vriend is voor je gevallen, dus die normen en waarden zullen daar ook wel ergens overeen moeten komen op gedragingen/gedachtes afwijkingen na... maar daar moet je niet lang over nadenken, dat trekt vanzelf wel bij!
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Tip 1: wees je zelf Tip 2: behandel je schoonouders zoals je eigen ouders behandelt. Tip 3: je bent verantwoodelijk voor je eigen woorden en daden. Je bent niet verantwoordelijk voor wat een ander er van maakt of begrijpt. Tip 3, lijkt in deze stadium onzinnig, maar ooit zul je dankbaar zijn voor deze tip! ![]() Heel veel succes, en probeer het verleden niet de beslissingen van je heden te laten beinvloeden. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
graag gedaan... onthoud, maskers moet je niet opdoen, daar schiet niemand wat mee op
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 19 januari 2012
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat: | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| schoonouders |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |