![]() |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 10 april 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik heb wat algemene vragen misschien zijn ze wat persoonlijk maar ben eigenlijk erg benieuwd naar hoe andere bidden. Hoe vaak bid je? (per dag) En welke mantra's/gebed zeg je dan? Heb je het gevoel dat bidden je helpt? Hoelang neem je de tijd om te bidden? Voor alle extra info die je wil mee geven is natuurlijk welkom. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 september 2010
1 maal per dag ongeveer 15 minuten. mantras verschilt. Ja bidden helpt voor mij, het geeft me energie, rust en wijsheid. Ik zou een ieder aanraden om te (gaan) bidden. Begin door tegen God te vertellen waar je mee zit, wat je goed vindt, wat slecht ging, wat beter kan. Niet slechts voor jezelf, maar ook voor een ander. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
1x per dag bidden ( in de ochtend ) Verschillende mantra's die ik reciteer ( dat is persoonlijk gebonden ). Raadpleeg een pandit die je kundalini kan lezen. Ja het bidden helpt mij. Ik besteed ongeveer een klein half uurtje aan mijn pratna en in de avond mediteer ik ongeveer 1 uur. Tip: Volg Raja Yoga en verbreed je kennis en maak je geest helder. In Zoetermeer geven ze les en in Den Haag volgens mij ook ? Neem een proefles. |
| | |