![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 10 april 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Heb je ooit je Gre laten nakijken bij een pandiet? Heb je ooit een Gre gehad? Zo, ja Heb je ook Pooja gedaan ervoor? Hoe voelde je na de Pooja? Geloof je dat je Gre uiteindelijk weg gegaan is? Ik ben benieuwd hoe andere hindoesanen hierover denken? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 maart 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Bijna iedereeen heeft wel een grah gehad of heeft er momenteel één. Velen laten het niet nakijken en beseffen niet dat het door de grah komt dat ze geen vooruitgang kunnen boeken. Als je een capabele Pandit hebt, dan gaat die grah door de Puja weg.
__________________ Prem Ke Bas Arjun Rath Hakyon Bhool Gaye Thakurayi ![]() Jaanam, Tune Dil Ko Toda Baar Baar | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Ik heb geen grah, ook nooit gehad. Is nagekeken door een Pandiet. Als ik 't zou hebben, dan zou ik wel een pooja doen.
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
Ik vraag me af waarom hindoestanen alleen een gre hebben ? Blanken komen toch ook vooruit zonder of met een gre. Misschien moet je maar gaan veranderen in je denkwijze door beter te leven ( goed zijn voor anderen ), beter je best doen ( op school of werk ), genoegen nemen met wat je hebt of krijgt ( niet materialistisch zijn ). |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 20 juni 2010
Volgens mij heeft elke hindustaan een greh ...... Verdienen pandits dik aan.
__________________ www.orientalcosmetics.nl |
| | |
| | #7 (permalink) | |
Dat er nog mensen zijn die in die nonsens geloven. Ik ken echt niemand die er baat bij heeft gehad, maar stellig volhouden dat het wel zo is. ![]() En idd is een grote groep hopeloos. Komt zo'n gast me in 1 koffieshop vragen of me papa en mama weten dat ik blow en daar kom .... wat een DMF.
__________________ www.orientalcosmetics.nl | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
Je had moeten zeggen. Ik heb geen werk voor je, alleen voor vrouwen die willen blowen :D | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |||
Nee ik heb hem mijn adres en telnr. gegeven zodat hij het kon gaan vertellen aan me papa en mama hahahahaha echt ik ging stuk daarzo samen met 2 andere matti's, ook hindoestaans.
__________________ www.orientalcosmetics.nl | |||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 10 april 2010
Elk mens kan een Gre hebben maar nederlanders zijn vaak niet gelovig in het hindoeisme dus is dit compleet ombekend voor hun. | |
| | |