![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) | ||
| Newbie Lid sinds: 20 juni 2010
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Het heeft te maken met karma en dat is heel iets anders dan een greh. Greh is namelijk de benaming voor een planeet in het hindi. Die planeten oefenen hun invloed uit als reactie op je karma. Conclusie: Geen enkele pandiet al je ervanaf kunnen helpen en die mensen die toch erin geloven: Sterkte ermee.
__________________ www.orientalcosmetics.nl | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Sangam Member |
wie gelooft er nou in GREH.. dats een mooie kassalaatje voor de b (p)andiets.. leef zoals je moet leven, wat er gebeuren moet, gebeurt zoiezo..dat staat VAST.. je kan het niet stoppen en of veranderen..dus ook niet met een POOJA.. open yur eyes, en hou je niet voor het domme ! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 3 maart 2008
![]() Ik vraag me ook altijd af waarom hindoestanen gelijk naar de pandit grijpen bij problemen. Bijv. als er in een echtelijke huis ruzies zijn...dan moet hun huis nagekeken worden omdat er negatieve energie is, of dat er iets is wat hun ruzie laat maken..of als hun kind ziekjes is(hoogstwaarschijnlijk een griepje) gaan ze ook al rennen naar de panit..Ik zal dat nooit begrijpen hoor..... | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
| ||
| | |
| | #15 (permalink) | |||
| Newbie Lid sinds: 3 maart 2008
| |||
| | |