![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Wie is er naar de opening geweest Sewadhaam? Was toch vandaag?? En wat vonden jullie ervan?
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
De madir is in den haag!! Waar precies weet ik niet.
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 31 januari 2007
Dan hoe kan het gesloten zijn en er mensen komen en er is weer nieuwe opening dan hoeveel openingen oftewel ingangen hebben ze nu? ik wil graag wel gaan dus laat me aub zsm weten waarom er opening was en wie met me mee wilt.
|
| | |
| | #8 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 maart 2008
Ja, ze zijn verhuisd in de buurt. De ruimte was gewoon te klein geworden. Zo zielig al die Murti's stonden schots en scheef tegen elkaar geplet. Ziet het er nu wel mooi uit?
__________________ Prem Ke Bas Arjun Rath Hakyon Bhool Gaye Thakurayi ![]() Jaanam, Tune Dil Ko Toda Baar Baar |
| | |