![]() |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Rep kracht: 0 ![]() |
Een moeilijke vraag en denk dat niemand me hierover kan vertellen, maar laat me toch proberen. Wie weet wat in astrologie het woord Manglik inhoud. Niet zomaar wat van het internet hier roepen, want zo ver was ik ook al gekomen. Hopelijk is er iemand die me inhoudelijk kan vertellen.
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 oktober 2005
Rep kracht: 11 ![]() |
Manglik wil zeggen dat je op een dinsdag bent geboren. verder houdt het in dat je ook met iemand trouwt die manglik is, anders kan het zo gebeuren dat je partner komt te overlijden als hij/zij niet in de manglik is geboren. velen doen er een puja voor zodat ze niet specifiek hoeven te trouwn met iemand die in de manglik periode is geboren. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Anchu @ Nov 19 2008, 10:27) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 oktober 2005
Rep kracht: 11 ![]() | QUOTE (Gadha @ Nov 19 2008, 11:49) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
veel weet ik er niet over | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 26 oktober 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Gadha @ Nov 19 2008, 10:05) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Het houdt in dat op het tijdstip dat je bent geboren, de sterren op een hele andere stand staat dan bij andere mensen. ( er is dan een soort ghreha op dat tijdstip).Het heeft dus te maken met de stand van de sterren en de maan. Dat over dinsdag heb ik nog nooit gehoord (kan). Hierbij komt ook voor dat je eigenlijk moet trouwen met iemand die ook manglik is, anders zou de (normale) persoon waarmee je trouwt te kunnen komen overlijden, of het huwelijk gaat gewoon stuk. Ook is het meestal zo dat na een bepaalde leeftijd het manglik zijn geen effect meer heeft op je huwelijk, als je trouwt op een latere leeftijd na je 28e of 30e verschilt per individu. ik weet niet of je dit precies wilde weten, ik kan wel specifiekere informatie krijgen als je een gerichte vraag hierover hebt.
__________________ *FiNdIn LuV iZ a MiSsIoN..MaKiN LuV Iz a FuKeD uP AmBiTi0n..s0 f0ll0w TrU DeZi TrAdItiOn..aN LeT GrAnDmA MaKe Da DeZici0n* Raj Karega Khalsa | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 26 oktober 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (JaNeT @ Nov 19 2008, 14:0 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
__________________ *FiNdIn LuV iZ a MiSsIoN..MaKiN LuV Iz a FuKeD uP AmBiTi0n..s0 f0ll0w TrU DeZi TrAdItiOn..aN LeT GrAnDmA MaKe Da DeZici0n* Raj Karega Khalsa | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (JaNeT @ Nov 19 2008, 14:0 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
Nog nooit van een manglik gehoord..
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |