![]() |
| | #21 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (R3sh @ Nov 20 2008, 09:56) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 25 februari 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Nov 20 2008, 14:03) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Rep kracht: 0 ![]() |
klinkt interessant. Maar een vraagje aan jullie. Stel de stand van sterren/maan/planeten heeft echt invloed op iemands toekomst/karakter, hoe zou dat dan werken? Ik zie echt niet in hoe de stand van een ster tig lichtjaren verder invloed heeft op mij of mijn vrouw.
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Gast
| QUOTE (--KinG-- @ Nov 20 2008, 16:2 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
| |
|
| | #25 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Black Angel @ Nov 20 2008, 14:15) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Viezerikje!!!!
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |