![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Hoi dames, Hindoestanen zeggen dat een vrouw geen kohra mag snijden.( een hele door het midden) Anders zou ze een kind krijgen met afwijkingen. Wie heeft hier ooit van gehoord? En geloven jullie dit? Of bij maansverduistering mogen zwangere vrouwen bepaalde houdingen niet aannemen. Ze moet kaarsrecht lopen etc. Wie kent dit en nog meer van zulke verhalen? Ben benieuwd!
| | #3 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
Rep kracht: 0 ![]() |
ja ik heb ook van die dingen gehoord van die kohra maar ik had begrepen dat alleen ongetrouwde vrouwen geen kohra mogen snijden. Ik geloof totaal niet in die dingen
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Wat een bullshit man!!!!! Ik doe in trouwerijen vaak kohra snijden!!! :girl_haha:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Oct 29 2008, 13:36) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
je mag wel snijden. alleen geen hele kohra door het midden. :girl_haha:
| | #6 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (SexyHexy @ Oct 29 2008, 13:34) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
weet je dat ik er wel bang voor ben geworden....je weet wel zekere voor het onzekere... ik krijg namelijk elke keer op mijn sodemieter als ik kohra door 2en wil snijden... al die oude vrouwtjes: na kariye beti! abshagoen hota he
| | #7 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (basanti @ Oct 29 2008, 13:30) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| | #8 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
echt mijn moeder zussen jongen hebben allemaal van die rommel dingen geen peper in elkaar handen geven --> ruzie kleine kindjes mogen niet in de spiegel kijken --> krijgen ze kromme tandjes van je mag geen nepbloemen in je huis hebben --> ga je scheiden
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Gast
| QUOTE (SexyHexy @ Oct 29 2008, 13:56) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
die dingen werden zomaar bedacht denk ik | |
|
| | #10 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (SexyHexy @ Oct 29 2008, 13:56) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
die van peper ken ik wel! mijn buurvrouw beweert dat het echt is gebeurd! oh ja, ook geen mes in iemand z'n hand geven-> krijg je ook ruzie maar die 2 andere van je ken ik niet!