![]() |
| | #81 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE ($H@KTI @ Nov 1 2008, 18:53) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Weet je dat zeker??had je het wel goed gezien Dat heb ik serieus nog nooit gehoord.Kun je nagaan hoe bepaalde mensen over je denken!!!!! :irritated:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Nov 2 2008, 20:39) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
:o
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ | |
| | |
| | #83 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE ($H@KTI @ Nov 2 2008, 21:39) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #84 (permalink) | |
| Gast
| QUOTE (Ishana22 @ Nov 2 2008, 22:19) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
|
| | #85 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (basanti @ Nov 3 2008, 08:59) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| | |
| | #86 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 5 mei 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik heb nog nooit gezien dat tijdens een surinaams hindustaanse huwelijk de sindhoor wordt gezet zonder een doek eroverheen. Overigens is het in India dan verbasterd, aangezien het ook een intiem moment is. Een ander man mag een vrouw op dat plekje niet eens aanraken, medische zaken daar gelaten. En het is idd om Najjar tegen te gaan. Ik vind het wel iets hebben, een moment voor die 2 personen zelf. Mangal sutra enz wat er bij is gekomen is toch anders.
__________________ |
| | |
| | #87 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (basanti @ Nov 3 2008, 08:59) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
:o
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ | |
| | |
| | #88 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 april 2006
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE ($H@KTI @ Nov 2 2008, 21:39) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #89 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 1 april 2005 Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Caprese @ Nov 9 2008, 14:59) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ How's that! | |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Sangam Gold Member |
Nog een vraag is als je je kinderen krijgt later wat voor geloof krijg dat kind dan? Het lijkt allemaal makkelijk om je te bekeren maar dat is het absoluut niet er komen zoveel vragen bij. Dus ik zou er goed over nadenken en praten met je vriend familie wat je echt wilt. Het is niet makkelijk om je eigen geloof achter te laten want je bent met dat geloof geboren en opgevoed. Ik heb niks tegen andere geloven ik zeg altijd Allah Bhagwaan God is 1 iemand. Maar ja... als het op dit aankomt word het toch moeilijker.Geloof maakt het ene kant moeilijk. Maar again denk er goed over na voordat je een besslising neemt. |
| | |