![]() |
| | #21 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Oct 13 2008, 10:47) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
maar ik draag mijn haren niet in een middenscheiding. En dus zie je het niet en dus past het bij mijn kledingstijl en kan ik mijn werk doen zonder mijn religie op te dringen op anderen. Maar ik snap waarom je het niet draagt :D Cool :) | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Oct 13 2008, 10:40) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (R3sh @ Oct 13 2008, 10:51) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ik kreeg daar vaak opmerkingen over en heb geen zin het 100x uit te leggen. nu draag ik het alleen maar buiten mijn werk....
| | #24 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Oct 13 2008, 11:40) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| | #25 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Oct 13 2008, 11:50) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Nadat ik uitgelegd had wat het was, moest hij gelukkig lachen :D | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() |
Ik had een keer phagwa gevierd en had nog steeds rood op mijn hoofd. Moest daarna werken bij de AH, kwam er een hindoestaanse vrouw naar me toe: ik wist niet dat je getrouwd was... ...Ik ook niet... ... |
| | |
| | #27 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (R3sh @ Oct 13 2008, 11:52) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
wahahhaha...ja iemand vroeg een keer aan mij of ik op mijn hoofd ben gevallen! ik heb er altijd wel positiefe reacties op gekregen, maar helaas ook wel negatieve... een excollega vond dat typisch iets voor een ongeemancipeerde vrouw... toen zei vroeg wat sindoor is zei ik dat dat een teken is dat ik getrouwd ben..had geen zin om het hele verhaal uit te leggen. ik zei dus: zoals jullie elkaar ringen geven bij het trouwen zo kreeg ik sindoor van mijn man. toen vroeg ze: en wat kreeg jouw man als bewijs...niks zei ik... toen zei ze maw: jij moet wel laten zien dat je getrouwd en bezet ben en hij mag zijn gang gaan...vond ik zo'n rotopmerking! ik ben er verder niet op in gegaan...vond het absoluut de moeite niet waard het uit te leggen aan zo'n hersenloze blonde <_<
| | #28 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (morgana @ Oct 13 2008, 11:57) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ahahahhaa!!!! :rollach:
| | #29 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Oct 13 2008, 11:57) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
maar ik heb die vraag ook gehad en gezegd dat hij zijn trouwring heeft.. ik kreeg alleen wat extra's. | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (R3sh @ Oct 13 2008, 12:03) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ja dat zei ik uiteindelijk ook! net of je je moet bewijzen joh! ik zei ook een keer dat je als getrouwde vrouw meer respect geniet van de omgeving ( dat is iets wat ik echt gemerkt heb hoor, voor het geval je dit raar vind) toen zei ze ook: hoezo meer respect, voor mij ben je nog steeds de zelfde maya als voor je huwelijk...toen zie ik ook, nee niet van deze omgeving maar meer van de hindoestaandse samenleving.... je heb toch zelf ook een verschil gemerkt voor en na het huwelijk? of zie ik ze vliegen?