![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
moet je dat plannen? :o als ik hem betrapt met een ander in bed ga ik niks plannen hoor...dan is het meer inpakken en weg wezen! -_-
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Sep 5 2008, 16:12) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Gast
| QUOTE (Ishana22 @ Sep 5 2008, 17:33) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
|
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Sep 5 2008, 17:33) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 juni 2003 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Sep 5 2008, 16:12) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Gast
| QUOTE (..:: Ralph Lauren ::.. @ Sep 8 2008, 14:15) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
|
| | #8 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Sep 8 2008, 12:19) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Maar ik snap nu wat ze bedoeld :girl_haha:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (..:: Ralph Lauren ::.. @ Sep 8 2008, 14:15) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ik wil er verder niet te veel over nadenken omdat dit ( tot nu toe) nvt is op mij
| | #10 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Sep 8 2008, 15:49) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| gaan, plannen, scheiden or uitelkaar |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |