![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Op welke wijze zijn jullie begonnen met het regelen van jullie trouwplannen/ samenwoon plannen? Wat voor obstakels zijn jullie tegen gekomen en hebben jullie enig advies voor de mensen die jullie nagaan? :mrgreen: |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Gast
| QUOTE (Samiera @ Sep 5 2008, 11:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
dan blijkt onderweg ineens dat er meer obstakels waren dan gedacht ![]() gevoel wat niet lekker zit en daardoor mssn gebrek om verantwoording te kunnen nemen.. eerst je eigen leven on track hebben en daarna pas aan relatie denken, laat staan trouwen... it takes a lot more, om samen te kunnen zijn.. al lijkt t allemaal heel simpel... (door die roze bril) | |
|
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (basanti @ Sep 5 2008, 11:26) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Wat? Wat heeft dit met het plannen van een huwelijk/samenwoon plannen te maken? :scratch: Het lijkt me duidelijk dat je pas over die dingen begint, als je zelf ook 100% erachter staat? Nogmaals.. waar heb je het over? :scratch: | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (basanti @ Sep 5 2008, 11:26) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
het ging over het regelen van je bruilof... volgens mij heb je dan toch al alles met elkaar op een rijtje ( waar jij het over heb) :scratch:
| | #7 (permalink) | ||
| Gast
| QUOTE (Samiera @ Sep 5 2008, 11:56) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
QUOTE (dil-ki-awaaz @ Sep 5 2008, 12:07) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
vat m maar niet zo persoonlijk op dan! want het is iets algemeens wat ik zei :) mssn is je leven in t echt idd erg roze, geniet er dan maar van... ![]() je bruiloft is samengaan... als je daar aan werkt... komt er wel meer bij kijken dan uitzoeken welke bank je wilt hebben | ||
|
| | #8 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (basanti @ Sep 5 2008, 12:26) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
![]() Dit gaat niet over het uitzoeken van een bank of de inrichting van je toilet. | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (basanti @ Sep 5 2008, 12:26) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
het ging over het regelen van je bruiloft zelf, niet de "aanloop" ernaar dus obstakels die je tegen kunt komen: huis niet tijdig opgeleverd, die ene bank die 3 weken later bezorgd word.., die ene ghagra die toch niet in jouw maat is i know,...et zijn maffe voorbeelde....lekien hota he...
| | #10 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Je eigen familie en schoonfamilie die disscuseren hoe de trouwerij precies moet verlopen!! Samadjie of sanatan, wel of geen tilak!!!Geen verlovingsfeest of wel Dan nog de disscussie wel of niet dansen met bhia!!!gek word je ervan Bedoel je dat soort obstakels ![]() ??
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |