![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #21 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
@ samiera: definieer "op je eigen benen staan" uit het stukje hierboven. de meeste mensen denken namelijk als eerst aan het hebben van een eigen inkomen....maar jij zegt dat dat niet perse zo hoeft te zijn...
| | #22 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Sep 9 2008, 09:26) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Larkaiyan ghatie gedrag kariye, tab ka hoi. (begrijp je wat ik bedoel) | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 juni 2003 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Samiera @ Sep 10 2008, 10:11) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Sep 9 2008, 09:26) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Samiera @ Sep 5 2008, 11:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
We zijn begonnen met het regelen van onze trouwplannen door de ouders in te lichten van onze keus in een partner... Toen zijn de ouders met elkaar gaan praten, is een datum gesteld en zijn de voorbereidingen begonnen. Wij hebben nog erg ouderwetse ouders, die al het geregel en geplan wilden doen. WIj hoeften alleen onze trouwwens te vertellen en de rest deden zij, zoals de laatste sanskaar hoort te gaan volgens hun. Het enige obstakel waar we tegen aan zijn gekomen was het failliet gaan van onze zaal... (die hufters hadden ons en vele andere hun geld genomen en zijn er vandoor gegaan... zichzelf failliet verklarend).. Je huwelijk minstens een jaar van te voren regelen, biedt je een vangnet voor dit soort dingen.. je hebt immers nog tijd om een andere zaal te regelen. En het nemen van een verzekering op je trouwerij op o.a. plotselinge overlijden in naaste familie voor het hele bedrag van je trouwerij is erg aan te raden. Je trouwkleding pas een maand van te voren op maat laten maken, scheelt veel vermaakkosten.. dulhins hebben de neiging om af te vallen door de stress van de aankomende huwelijksdag. Bedankjes voortijdig regelen scheelt onnodige stress... Ach zo veel dingen waar je rekening mee moet houden.. dat het best handig is om iemand aan te stellen die dit soort dingen voor je doet (like a best-friend of familymember als weddingplanner). :thumbright: | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Sep 10 2008, 16:33) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #27 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (R3sh @ Sep 15 2008, 10:54) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #28 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Samiera @ Sep 15 2008, 10:57) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ishana22 @ Sep 15 2008, 11:32) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #30 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (R3sh @ Sep 15 2008, 11:33) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Hoe was het eigenlijk voor jou toen je ging trouwen ?Hebben jullie toen ook meteen een huis gekocht? of tijdje bij schoonouders gewoond??In het begin geen meubels in huis enzo?? vertel vertel ben nieuwsgierig :P
| | |