![]() |
| | #81 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 25 februari 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ironman @ Nov 27 2008, 08:27) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
je vijand vergeven?? sorry ben niet christelijk. I gaze in the glassy eyes of my enemies, Pick his beard and slap in his face. I uplift my bared exe en split his rotten skull. | |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ironman @ Nov 27 2008, 08:27) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Is ook voor mij de enige manier om door te kunnen in het leven. Door wraak te nemen, zet ik mijzelf vast aan dat moment in mijn leven en gaat het draaien om het wraak nemen. Als ik vervolgens mijn wraak genomen zou hebben, verwacht ik niet dat het bevredigend zal zijn opdat ik door zou kunnen gaan in mijn leven (dat hoor je toch zovaak en lees je ook in zelfhulp afleveriongen op tv en in zelfhulp boeken). Nee, zonde om die energie kwijt te raken... | |
| | |
| | #83 (permalink) | ||
| Advanced Member | QUOTE (Black Angel @ Nov 27 2008, 08:45) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
QUOTE Citaat:
icobello:
| ||
| | |
| | #84 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 16 april 2004
Rep kracht: 0 ![]() |
Je ziel is als het ware de motor van het lichaam, verlaat het ziel de lichaam dan ben je dood, binnen 13 dagen( corrigeer me als ik het niet goed heb) zal die een ander lichaam aannemen--> baby, zoniet dan blijf je ronddwalen, gehoord van pandits. De ziel schudt de ene lichaam af en neemt weer een ander aan. In je ziel is je mann, boedhie en sanskaars opgeslagen. Natuurlijk hangt het ook van je karma af, waat je terecht zult komen, en inderdaad er zal een tijd komen wanneer alle zielen terugkeren waar ze vandaan komen. Ben het met aashiq eens |
| | |
| | #85 (permalink) | |
| Advanced Member | QUOTE (R3sh @ Nov 27 2008, 10:0 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
please don't say you're his no. 1 fan: | |
| | |
| | #87 (permalink) | |
| Advanced Member | Citaat:
Zie je dit dan als 'sturen' van de ziel? Ook intelligentie is erfelijk.. | |
| | |