![]() |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Diamond Member | Ik weet niet wat ik van dromen moet denken.. de ene keer droom ik over iets en dan gebeurd het echt. En dan kan ik me weer es niet herinneren wat ik heb gedroomd, en dan op de raarste momenten denk k van heeeeey! dit heb ik gedroomd!
__________________ ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 15 juli 2006
Rep kracht: 7 ![]() | Citaat:
dat is normaal, hebben meerdere wel.... | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 15 juli 2006
Rep kracht: 7 ![]() | Citaat:
dromen zijn leuk en aardig, lang niet alles wat je droomt is een voorteken of wat dan ook je kan er weinig mee, je kan het alleen accepteren en als het een erge droom is proberen dsat te voorkomen en als het een leuke droom is proberen te verwerven, hoe weet niemand, dat is aan jezelf. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
ik hou daarom ook van slapen, om heerlijk even weg te zijn van hier. heerlijk een reisje naar dromenland. heb wel vaker dat het voelt alsof ik niets gedroomd heb. vandaag niet, heb vannacht zo heerlijk gedroomd. was zo leuk en spannend dat ik vanmorgen moe was en niet op wilde staan. morgen ben ik vrij, laat het net zo'n nacht worden als vannacht. wat mijn dromen betekenen, geen idee. ik denk niet dat een droombeeld een verband heeft met de werkelijkheid, heb het tenminste nooit meegemaakt.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl | |
| | |