![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | De zekerheid die we hebben is dat we allemaal een keer komen te overlijden. Dan is het natuurlijk we zo handig om een uitvaartverzekering te hebben. Hebben jullie al een uitvaartverzekering? Waar hebben jullie die afgesloten en waarom nou bij die verzekeringsmaatschappij? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Lijkt me toch wel nuttig om het te hebben, anders zadel je familie op met de kosten, mocht je komen te overlijden. | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
heb jij het wel ? strx zadel je je familie op met al die kosten.. | |
|
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 april 2006 Leeftijd: 24
Ik heb me ouders al precies gezegd hoe ik alles zou willen als ik nu komt te overlijden :P
__________________ Papa's kindje met zilveren lepeltje in mondje.. S.S. dos Santos Aveiro | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
Zeker een kist met grote scherm tv/airco/bad/hemelbed/etc | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 april 2006 Leeftijd: 24
Hmm neeh dat is de wens voor mijn huis :mrgreen:
__________________ Papa's kindje met zilveren lepeltje in mondje.. S.S. dos Santos Aveiro | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Rep kracht: 0 ![]() |
Nee, ik heb er nog niet aan gedacht. Misschien later, maar stel als ik bij wijze van spreken morgen zou overlijden dan weet ik dat het ook dan geen probleem zal zijn om mijn uitvaart te betalen. Wat mij opgevallen is dat tegenwoordig er koffie en koejes bij de uitvaarten aanwezig zijn en bij enkele zelfs hapjes en broodjes. Wie weet maakt men later zelfs een feestje van.
__________________ |
| | |