![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo, wat is dit precies ool al weer ?Iets met baby's toch?? :kweetniet:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 21 maart 2003
Rep kracht: 10 ![]() |
god bharai rasam is een baby shower , wanneer een vrouw zwanger is en het betekend letterlijk dat je armen worden gevuld, dus binnenkort heb je je baby in je armen...de familie geeft dan zegeningen en kadootjes aan de zwangere vrouw en de baby die op komst is, hier in nederland heb ik het nog niet meegemaakt, wel in India...het lijkt mij echt heel leuk, wil het later graag doen :)
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Ik ken het hier ook niet hoor!!!! Dacht eerst dat het was als je net bent getrouwd en je naar je schoonfamilie gaat en je een baby in je armen gedrukt krijgt!!!nhihhihhihhihihi.Dat zal wel weer iets anders zijn.
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
voor zover ik weet wordt Godhbharai rasam voor de geboorte gedaan.. ( ik ken dit alleen van indiase films hoor, verder niet)
| | #8 (permalink) | |
wat jij bedoelt is het riteel dat de bruidspaar met een baby speelt, dit zorgt dan weer voor een vruchtbaar huwelijk. ( kinderrijk) ^_^
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 december 2006
| |
| | |
| | #10 (permalink) | |
hoezo ben je verbaasd? heb je dat nooit gezien dan? gebeurt na de "mooh dekhawni"