![]() |
| | #21 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Diamond Member Lid sinds: 6 december 2002 Locatie: Kwattaweg 891 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Gast
|
uiteraard word verschil gemaakt van soort pooja dat verricht moet worden, alledaagse katha zou ieder zelf moeten kunnen, en je laatste sanskaar weer niet, DUHH mundan zou je bijv. ook heel goed zelf kunnen, zoveel speciale mantra's hoef je niet te "phoeke" als de kennis van pandiets nou verder ging dan hun bank account, zouden ze mssn meer respect verdienen. ken er zat die alleen lopen te bléren. |
|
| | #24 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 januari 2003
Als jij je aandacht teveel op het negatieve richt en vind dat je alles zelf kunt verrichten, vind ik dat jij niet moet blèren. Het negatieve heerst overal en het is aan jou of jij je aandacht op het positieve of negatieve richt. Ik ken er genoeg, die wel verder kijken dan alleen hun bank account, misschien herken je die ook wel als je open staat voor het positieve.
__________________ Namah shivaaya | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 21 maart 2003
Rep kracht: 10 ![]() |
Gelukkig hebben wij geen pandit nodig!! dat is iets waar ik heel blij om ben, voor de rest is deze attitude van pandits ontstaan, doordat mensen hun dat gevoel geven, dat zodra ze wat kennis opdoen, ze op het voetstuk worden geplaatst, jammer.
|
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
waar heb jij last van, mevrouw neemt u mij niet kwalijk :rollol: | |
|
| | #27 (permalink) | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
vind het niet nuttig om "zoveel" tijd te besteden voor de sangamnezen, ieder zn eigen ding :) | |
|
| | #29 (permalink) | |
| | |