![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 12 februari 2005 Leeftijd: 12
Rep kracht: 0 ![]() |
ik heb alleen drie strepen en een stip op en voorhoofd telt dat ook mee
__________________ http://nl.youtube.com/watch?v=von2UIlRk2o |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Ik denk dat ik het nog het een en ander wil weten en uitzoeken voordat ik zo een grote stap ga nemen. Voor mij zal het niet ineens zijn door de jaren heen ben ik zelf ook veel veranderd ieder jaar leer ik wat bij ik bedoel alcohol sigaretten en drugs waren voor mij niet onbekend maar op een gegeven moment ging ik nadenken en stukje bij beetje heb ik alles gelaten ben ik intenser gaan geloven en meer gaan verdiepen in het geloof.
__________________ ![]() Poes!!!! | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
succes anyway :) | |
|
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 17 november 2002 Leeftijd: 28
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
volgens mij heeft een hoofddoek geen verplichting in de islam de reden waarom het gedragen wordt is ( als het goed is) om jehaar niet te showen voor de man als ik naar turkije ga...zie ik niet eens 1 turkse dame met iets op dr hoofd en in casablanka ok niet maar laat me het toch even vragen: waarom wordt de hoofddoek gedragen? en waarom niet?(voor de moslims die het niet of nog niett dragen) | |
| | |