![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #211 (permalink) | |||
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Die hoofddoek, eigenlijk de chador, werd al1 door de vrouwen van de profeet Muhammad gedragen. Zo kon men hen herkennen. Ook 1 vorm van onderscheid. Waarom hij meerdere vrouwen had is mij niet bekend. Blijkbaar was hij niet monogaam. Vraag me af of deze instructies ook van Allah komen... | |||
| | |
| | #212 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Als ik mag opmaken uit meerdere reactie,s wordt het hoofddoek gebruikt om zich te bedekken,zodat vreemde mannen niet kunnen geilen!!! Maar ik denk tog echt dat zo,n hoofddoek juist meer blikken vangt en dat mensen van binnen gaan fantasseren hoe ze eruit ziet onder het lap stof. Dan kan je net zo goed hoofddoek weglaten omdat het deze reden gewoon van tafel afveegd!!! Hoofddoek wordt in meerdere geloven gedragen om momenten van respect aan te tonen,maar om jezelf te beschermen tegen blikken of aandacht van vreemde mannen pleasse!!!Dan zou ik nog maar een keer nadenken,want het is juist een regelrechte blikvanger van aandacht!!!
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |