![]() |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Wat mijn opviel in de topic van Radarani. Is dat er vaak gezegd dat wordt dat de druk ook door familie uitgeoefend wordt. Dat ouders beinvloedbaar zijn door andere familieleden. Wat is de reden buiten je gezin om, ook anderen op de hoogte te stellen van je relatie? Zoek je op deze manier niet zelf de 'problemen' op? Buiten je gezin (ouders/broers en zussen), kom je niet veel mensen tegen die het beste met je voor hebben. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 april 2006
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 4 augustus 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Dat is omdat ze dan stoppen met koppelen, want jij als 'vrijgezel' bent een beschikbare voor als er iemand bij hun aankomt zetten of ze nog iemand kennen voor die en die
__________________ Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Rep kracht: 0 ![]() | De familie op de hoogte stellen is wel belangrijk, voor zowel het kind als de ouders. Als familie je bijvoorbeeld op straat ziet rondlopen met een jongen dan trekken ze gelijk de conclusie dat dat je partner is. Dat je stiekempjes met jongens op stap gaat zonder dat je ouders ervan afweten..besharam. Of ze stellen heel onschuldig de vraag aan de ouders of zijn/haar dochter een relatie heeft. Dat soort dingen krijg je. Ik heb er gelukkig nooit mee te maken gehad, maar genoeg meiden in mijn omgeving wel. Het is daarom verstandig als je ouders bij gelegenheid de familie op de hoogte stelt. Beter voorkomen (geroddel/miscommunicatie) dan genezen.
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
^ ^ ^ Als familieleden je kennen, dan zullen zij niet onnodig conclusie trekken. Dan komen ze dat meteen aan je vragen. Ipv van alles rond te bazuinen. Maar goed men heeft liever sappige roddels ipv de waarheid. Roddelen doet men ook, als je ze vertelt dat je iemand hebt. Dan komen er andere verhalen. Ouders, die hun kinderen vertrouwen weten daar op een passend manier antwoord op te geven, mochten anderen vissen naar verhalen. Hierdoor breng je ouders niet in een schaamte, schaamte zullen zij hebben naar hun familieleden toe, die sappige roddels boven familie plaatsen. De verantwoordelijkheid ligt bij het kind. Ben je oud en wijs genoeg om een relatie aan te gaan, dan moet je ook oud en wijs genoeg zijn om niet je ouders in verlegenheid te brengen. Is nergens voor nodig om pakar pakar ke in de stad te lopen. Er zijn genoeg plekken, om niet gezien te worden. (klinkt vast als dictator-praat). |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
In mijn geval waren het me ouders die het vertelde en ik wilde het nog niet vertellen 2 dagen later wist mn lieve tante het al..en eigenlijk iedereen En ieigenlijk zag ik dat als goedkeuring van mijn ouders en mssn ook wel blijheid.EN trots dat ik het ze gelijk verteld had. En nee je zoekt geen problemen op als je eerlijk verteld aan de mensen buiten je gezin. je bent eerlijk dus warom kan je niet eerlijk zeggen dat jullie wel serieus zijn maar niet binnen hun schematijd gaan trouwen. hun maken er een probleem van. :) Citaat:
Ik ken een aantal meisjes die wel in love in de stad lopen terwijl niemand er iets van af weet..link maja..zulke mensen zoeken het wel zelf op. maja mssn zijn de ouders streng | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Sommige familieleden zijn nou eenmaal zo dat zij van roddelen hun leven maken. Mijn ouders gaan gelukkig niet om met zulke mensen.
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you | |
| | |