![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
De communicatie tussen hindoestaanse ouders en hun kinderen blijft moeizaam verlopen. Het kind groeit op in een westerse wereld en wordt hierdoor beinvloedt. De ouder blijft bij zijn/haar ouderweste standpunten en weigert zich te buigen naar de westerse normen. Hier ben ik het enigzins mee eens, omdat we hindoestanen zijn en onze afkomst, waarden en normen, cultuur niet moeten laten verwateren. De ouders proberen dit in stand te houden, maar zonder steun van hun kinderen lukt dit niet. Maar het moet van beide kanten komen. De kinderen buigen zich, maar de ouders kunnen zich ook buigen over de ideeen/opvattingen van hun kinderen door hun de kans te geven om een eigen leven te leiden/op te bouwen.
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you | |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 13 mei 2007
Rep kracht: 0 ![]() |
Vroeger waren mijn ouders wel extreem tegen mijn zus over dat ze moest trouwen, maar nu echt niet meer. Of ik nou trouw of niet trouw dat maakt ze niet uit, zoalng ik maar gelukkig ben.
__________________ Grrr... |
| | |
| | #93 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you | |
| | |
| | #94 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 13 mei 2007
__________________ Grrr... | |
| | |