![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 25 mei 2008 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 34
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo, Ik ben nu aan het verhuizen. Maar heb van meerdere mensen al gehoord dat ik mijn bed zo moet neerzetten zodat mijn hoofd aan het oosten is. Want daar komt ze zon op en het niet goed om met je voeteinde die richting op te wijzen. Klopt dit? Wie heeft er meer info hierover en/of huisinrichting. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 november 2005 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | Ja dat klopt, als je met je voeteinde die richting op wijst dan krijg je lepra. Eerst gaan je teennagels afbrokkelen, daarna groeien er paddestoelen tussen je tenen en uiteindelijk vallen je tenen er af. Sommige mensen krijgen ook wel eens een tumor in hun voeten.
__________________ Als je vragen hebt, stel ze gerust! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 7 mei 2004
Je voeten moet niet gericht zijn naar de kant waar de zon opkomt. De zon is SuryaBhagvan. Vishnu Bhagvan's Ansh. Als je met je voeten daar naartoe gericht ligt, dan verwelkom je SuryaBhagvan met je voeten. En iemand met respect verwelkomen doe je niet met je voeten. Voor de mensen die er waarde aan hechten gaan dus zodanig liggen dat SuryaBhagvan niet door hun voeten wordt verwelkomt. Voor degenen die er geen waarde aan hechten die liggen gewoon zoals ze dat zelf maar willen. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 7 mei 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Zo, jij weet er veel van. Weet jij misschien of het het ook effect op je ogen | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Behalve dat het met suriya baba te maken heeft mag je bepaalde richting ook niet slapen omdat dat de houding/slaaprichting is van de doden
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
welke kant slapen de doden?
__________________ | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
niet de kant waar de zon opkomt maar juist de andere kant (denk ik)