![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 ![]() |
Bij een hindoestaandse huwelijk ziet een moeder nooit hoe haar zoon trouwt.. best raar eingelijk he. wie weet waarom de moeder van de dulha niet ziet hoe haar zoon trouwt. enige wat ik weet is omdat zij thuis op haar bahoerani wacht om haar welkom te heten. en omdat vroeger zoiezo geen vrouwen mee mochten met baraat... tegenwoordig gaan vrouwen toch wel mee, maar de moeder blijft thuis. wie kan het mij vertellen. en voor de heren die al getrouwd zijn (als ze hier al rondhangen) hoe vonden jullie dat, dat je eigen mama(en eventueel zussen) niet aanwezig is op je mooiste dag. vertel! (f)
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 28
Rep kracht: 17 ![]() |
zoals je al zei, vroeger gingen vrouwen helemaal niet mee (lange afstanden, gevaarlijk onderweg en ongemakkelijk)...tegenwoordig zijn deze afstanden makkelijk te overbruggen, maar veel vrouwen vinden nog steeds dat het niet hoort... ik ben geen man, maar ik zou het wel jammer vinden als de moeder van mijn vriend er niet bij zou zijn...zoiets zou je, lijkt mij, met alle ouders willen meemaken... en er zijn zat mogelijkheden, bijvoorbeeld dat ze iets later van huis weggaat en erna eerder naar huis om van alles te regelen... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
maar het lijkt me voor een man wel zwaar ja... maar evengoed, de moeder van de dulhien mag ook niet zien hoe haar dochter trouwt he... na de kaniadaan mag ze niet meer in de buurt komen van de maroh...(alleen bij de ashirwaad weer) ze zeggen: na de kaniadaan is je dochter niet meer van jouw..jouw taak als ouder is al volbracht... oke, ze mag wel van een afstand meekijken maar niet van echt dichtbij....
| | #4 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
| |
|
| | #5 (permalink) | |
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
dat vind ik ook wel jammer eigenlijk...haar zou ik juist bij me willen hebben... | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Diamond Member |
Ja dat wilde ik ook weten want mn neef gaat volgend jaar trouwen.. en zn moeder blijft met mijn moeder en andere bhaujie enzz thuis.. nichtjes mogen wel gaan en khad ook een keer dat mn neef ging trouwen.. helemaal in Zeeland.. en wij mochten niet eens gaan <_< kben gewoon in een auto gaan zitten met mn nichten toen met die baraat.. mochten we niet naar binnen in die zaal
__________________ ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist |
| | |
| | #9 (permalink) | |
...die zaal niet eens naar binnen...van wie niet?
| |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member | Citaat:
![]() kd8 echt van haaaallooooo? ik kom helemaal naar Zeeland.. heb ik speciaal kleren gekocht.. mogen wij vrouwen niet eens naar binnen toen heb ik met mn nichtjes die man gek gemaakt.. zijn we toch naar binnen gegaan :grhihi:
__________________ ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist | |
| | |