![]() |
| | #61 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Dil ki awaaz!!Dat is niet iets wat iedereen snapt!!! :knipoog2: Mensen denken meer van oohh next time of wahte ever!!Laat ik lekker effe gaan spingen!!Heb zo vaak bruiloften meegaakt dat dulhiens heleaal los gaan!!Ziet er niet uit!! Iedereen zijn eigen keus toch?? Citaat:
Schoppen :rollach: Mag je ook terugschoppen als dulhien??whahaha.Grapje!! :knipoog2:
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | ||
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
maar idd iedereeen moet et zelf weten, ik zelf vind het niet uitzien! is alles behalve elegant! ik vind et mooier als ze het alleen bij slowen houden terug schoppen? het is geen schoppen wat je doet joh! whehe.. dulhan moet haar voeten op een steen zetten, en dan duwt de dulha die zachtjes weg.. het heeft een hele mooie betekenis. iets in de zin van: vanaf nu deel ik jouw boodjh ( ofzo iets) ik ga de exacte betekenis nog voor je opzoeken
| | #63 (permalink) | |
Heb al genoeg mensen gezien die gingen boeke boeke en die zijn nu allemaal gescheiden!!! Ik weet al dat ik niet ga dansen!!Met als die gewicht van kleding enzo helemaal al niet!! Bovendien zoals je al zei je bent dan latshmi mata en je moet je elegant gedragen!!!I Know!!! :knipoog2: Alleen duurt trouwen zo lang!!3 uurtjes ofzo !!Dat krijg je bij Sanatan whahaha
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #64 (permalink) | |
ik had geen enkel moment gehad dat ik het zat was. het is echt zoooooooooooooo mooi en bijzonder om het mee te maken... ook al die aandacht,...oeffff...
| | #65 (permalink) | |
Wat ik alleen zo jammer vind is dat tegenwoordig de bia zo saai is!!!Als je zeg maar niet echt naaste familie bent wacht je een beetje tot de bruidspaar klaar is met trouwen en zo om te feliciteren en dan begint de band nog es een uur met hun gezeik; Testing testing :@ Eigenlijk moeten ze wat verzinnen ofzo!! Bij de receptie vind ik het altijd saai als de bruidspaar foto's gaat maken en dan zit je in de zaal te wachten tot de band en bruidspaar terug komt.Ik wil voor de mensen die achterblijven een dj hebben en voor s'avonds een band!!Is lekker gezellig voor de fam die achterblijft!!Hadden ze bij mijn kaka ook gedaan en dat was echt gezellig geworden.
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 28 november 2002
Rep kracht: 10 ![]() |
De meeste mensen hebben een biya al vaker meegemaakt en wachten tot het gebeuren in de maroh afgelopen is. Het is handiger al de rituelen vroeger op de dag gebeuren, zodat er nog voldoende tijd is om de rest van de dag te genieten.
|
| | |
| | #67 (permalink) | |
| | |
| | #68 (permalink) | |
geloof me je wordt echt niet gaar op je eigen bhia hoor! de vermoeidheid kwam pas toen we gingen slapen. maar op de bhia zelf niet hoor! je doet zooveel indrukken op! daar wordt je niet moe van ( althans ik niet)