![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #21 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
Het is niet raar, maar het heeft een betekenis. De reden dat de moeder van jongenskant niet aanwezig is omdat zij in het Hindoeisme het licht van het huis voorsteld!!!Zonder haar is er geen huishouden,geen verzorging,geen voedsel,liefde aanwezig. Op het moment als haar zoon gaat trouwen krijgt zij versterking in huis,ze krijgt een Schoondochter die haar lasten zal verlichten en om haar te eeren en welkom te heeten blijft ze thuis en staat ze klaar om haar Schoondochter welkom te heeten en haar te zegenen en te beschermen tegen al het kwaad in de toekomst en in het huis!!! Nou weet ik dat er veel misbruik van wordt gemaakt en dat sommige schoondochters/schoonmoeders bitches zijn maar normaal gesproken na het huwelijk worden schoondochter en schoonmoeder best wel hecht samen en het huwelijk is in feite alleen al het begin van deze unnieke band :)
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
ik had al het idee dat er meer achter zat dan de eerder opgenoemde redenen...
| | #27 (permalink) | ||
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 27
Citaat:
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ | ||
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 april 2006
| |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 19 juni 2007 Leeftijd: 27
In het verre verre verleden moest de dulha vaak van het ene dorp naar het andere dorp reizen....te voet. Omdat bij aankomst de voeten vuil waren werden ze gewassen door de vader van de bruid. Overigens wil ik deze traditie op m'n eigen huwelijk ooit afschaffen. Ik vind het niet prettig dat mijn vader de voeten van mijn man moet wassen. Verder vind ik dat hele dwaarpooja gebeuren ook een beetje achterhaald. In het verre verre verlden kwam de bruidegom pas op de bruiloft zelf voor het eerst bij de bruid thuis, daarom werd ie zo uitvoerig ontvangen. Tegenwoordig...tja 24/7 zitten ze bij elkaar thuis. Overigens vind ik dwaarpooja wel een mooie traditie omdat de jongen voor het eerst als bruidegom bij je thuis komt, en dan ook nog om je te halen. Dus van mij mag het gewoon nog een tijdje bij de traditie blijven
__________________ ![]() | |
| | |