![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 28
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
ow...ik was al bang dat je ook echt niet naar binnen was gegaan...^_^... | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member | Citaat:
Hahah.. owja en waarom vrouwen niet meemogen met de baraat is volgens een vriend van me.. omdat ze vroeger in India zulke lange afstanden moesten lopen.. en dan konden er vrouwen ontvoerd worden ofzo ![]() kweet niet zeker of het klopt..
__________________ ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 28
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
op paard, te voet enzo...ook duurde het niet een uurtje dat je onderweg was, maar soms wel een week... | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member | Citaat:
hmm oke
__________________ ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| | #16 (permalink) | |
| | #17 (permalink) | |
als dat allemaal afgelopen is zie je haar weer.. ^_^
| | #18 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | bij mn neef ging zn mama ook niet mee en de dames ook niet..maar ik en nog een paar mochten toch wel gaan maar we gingen maar voor ff..want het hoort niet maar we waren echt voor ff gegaan.. en daarna snel na huis want ze worden thuis verw8 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 2 juni 2004 Locatie: Lelydorp Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
TOen me broer trouwde was geen enkel vrouws persoon gegaa. Waarom ook hij trouwde overdag en we hadden dezelfde avond een heel grrot receptie thuis dus moesten we daarop voorbereiden. Maar als hij 's avonds zou trouwen zouden we met alle nichten enzo wel gaan. Mijn moeder en tantes en zus zouden wel thuis blijven. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik zal het vanavond wel aan me moeder vragen.. VOnd het best wel jammer dat ik huwelijk van me broer niet mocht meemaken in de maroh...
__________________ MAHATMA GANDHI: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 19 juni 2007 Leeftijd: 27
Volgens mij was de moeder van Abhishek ook gewoon aanwezig toen hij met Aish in de maroh zat. Hier heb ik het 1x meegemaakt dat beide families (dus inclusief moeder van dulha) samen in 1 zaal met maroh en al de wedding hebben bijgewoond. Ik snap dus eigenlijk ook niet waar de mama-blijft-thuis parampara vandaan komt :scratch: Zelf zou ik het geen probleem vinden als mijn aanstaande schoonmoeder erbij wil zijn...gezellig :thumbright:
__________________ ![]() | |
| | |