![]() |
| | #121 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 6 juni 2005
Rep kracht: 0 ![]() |
Als je het wilt gooien op Ram en Sita etc. dan moet je helemaal geen muziek draaien en 'feesten'. Doe het dan helemaal goed. Maar nee, mensen willen perse een feest waarop gedanst moet worden (ongeacht of het bruidspaar ook danst) en waar de maroh soms de halve zaal inneemt, alleen maar om te laten zien dat er veel geld aanwezig is in de familie.. Muziek, drank, soms zelfs vlees en vechtende mensen... Leuk mang ^_^ Jah Ram en Sita zijn er vast trots op... :yesyes: Dat het bruidspaar niet danst omdat het ordinair is en alle andere redenen die zijn opgenoemd... Als er toch al een bigi fissa wordt gegeven, dan kan het bruidspaar net zo goed meedansen hoor... Zou wat zijn als ik mn eigen bruiloft nie mag vieren door te dansen...
__________________ ![]() |
| | |
| | #122 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Je hebt gelijk Venger!!Maar weet je wat het is?Sommige mensen denken niet na!! Trouwens bij de Samadjies zie ik altijd dat het bruidspaar danst!!Juist bij de Sanatan dansen de mensen bijna niet!!Bijna zeg ik !!!
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #123 (permalink) | |
?En vechtende mensen Ik weet niet wat voor bruiloften jij meemaakt hoor??En wat heeft een maroh nu te maken met het feit dat je niet mag dansen en met Ram en Sita?Zie de context niet. Zelfs mensen die in de mandir trouwen hebben muziek dus het slaat gewoon nergens op wat je zegt. Zoals Laddu en venger al hebben gezegd, iedereen zijn eigen ding!! 1 ding staat vast het is gewoon ordinair maar dat snapt niet iedereen.
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #124 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 6 juni 2005
Vechten hoort er ook bij.. Meestal borromangs of dronken mannen In de mandir hebben ze meestal rustige liedjes, waar niet op gedanst wordt.. Of heb jij weleens Oemar of Kayente in een mandir gehoord? Wat betreft maroh, had niks te maken met dat je nie mag dansen, dat schreef ik ook nie... Sinds wanneer staat het vast als jij vindt dat dansen ordinair is? ![]()
__________________ ![]() | |
| | |
| | #125 (permalink) | |
De mensen die dansen, daar lach ik om staat gewoon niet!!Als zij lol hebben prima!!Openingsnummer ok maar echt helemaal los op bhaitak? :rollach:
| | |
| | #128 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 16 februari 2004 Leeftijd: 37
Citaat:
Ik zeg niks -_-
__________________ Oderint dum metuant. Fide, sed qui, vide. | ||
| | |
| | #129 (permalink) | |
| Sangam Gold Member | Citaat:
__________________ Don't blame me, blame your mama.. SexyHexy mijn bitiya! | |
| | |
| | #130 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 december 2006
zoals ik al zei... dansen en wat jij zegt alcohol en ghos (wat ik nog nooit met mijn eigen ogen heb gezien) hoort niet op een hindoe trouwerij. maar ja... wie ben ik om wat te zeggen he? er lopen hier zat mensen rond die zeggen... jaaaaa ik ben volgens de hindoe ritus getrouwd en vervolgens eten ze rund voor het leven. ik vind dat domme mensen. niet omdat ze rund eten of omdat ze dansen op hun vivah... maar omdat ze zeggen dat iets volgens hindoe rituelen doen en dat dat gewoon niet zo is. | |
| | |