![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 1 november 2002
Rep kracht: 10 ![]() | Ik kwam dit tegen op een andere site.. Wat vinden jullie Citaat:
| |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Lover |
Moet wel kunnen vind ik, ben zelf arya en heb een aantal nichten die met sanatan zijn getrouwd, veel veranderin is er in hun leven niet gekomen.. het hele huwelijk is natuurlijk wel op sanatanwijze gebeurt.
__________________ §á¥ Thát Ú LóVé MÉ.. Ðóñ't MákÉ Mé ©®¥.. Áñ¥th*ñG..ßút Ðóñ't §á¥ GóÓРߥé.. G®ééT$ MͧZ GÚ©©i |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Mijn vader is een Arya en mijn moeder is een Sanatan en ze zijn getrouwd op z,n Arya Samaaj fasie. Mijn ma is nog steeds Sanatan en mijn pa is Arya en het gaat gewoon prima :aaaa: Je moet iemand niet dwingen om van geloof te veranderen,maar accepteren hoe diegene is,hij/zij is so geworden zoals die persoon erin geloofd!!!Verander je die persoon van geloof,dan is die persoon zijn indentiteit,alles kwijt en is het in feite een levenloos lichaam!!! -_-
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 januari 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Namah shivaaya | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 8 januari 2005
Rep kracht: 0 ![]() |
kan niet de arya samaj is niet flexibel het is een beetje vergelijkbaar met het abrahamische model dat zie je ook aan het aantal conflicten/spanningen die binnen hun stroming heeft plaats gevonden dat zul je bij sanatans niet zo snel tegenkomen, omdat we flexibeler zijn verder is het raar dat het ''arya samaj'' heet aangezien sanatans ook arya zijn |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Het valt reuze mee dus ik snap jou torrie over flexibeliteit niet,omdat er tussen de Sanatans ook vaak onderling een meningsverschil is!!!Ik ga niet ontkennen dat het bij de Arya Samaaj niet so is maar bij welke geloof en richting ervan heb je dat nou niet Dus kom met iets beters want dit is niks :thumbdown: En meestal als er een meningsverschil is dan heeft dat 9 van de 10x te maken met wat een Pandiet zegt,want de meeste van die gasten hebben geen verstand en willen alleen maar geld zien en kan je beter een Bandiet noemen!!!dan dat ze hun kennis goed overdragen aan de mensen die het willen weten,daarom zeg ik je een ding als je wil weten lees de geschriften zelf en als je vragen stel die dan aan zo,n bandiet en kijk wat voor antwoord je krijgt.Concludeer dan of het logisch is wat hij zegt of stel ze anders hier.
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ | |
| | |