![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() |
voor de getrouwde onder ons: hebben jullie voor het huwelijk jullie :djanam Kundali" laten "nakijken"? dus of jij en je patner "bij elkaar passen"? ik heb het niet laten doen. waarom: stel dat die pandiet zegt, jullie mach kan niet, of jullie zijn niet voor elkaar gemaakt bla die bla.... en voor de genen die niet getrouwd zijn: zouden jullie het laten doen? vertel!!!
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 februari 2005 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() |
dat gebeurd toch niet meer?
__________________ Aankhon mein Doob jaane ko Hum Beqaraar baithe hai Ek pal mein sab Lutaane ko Uspe hi yaar Baithe hai Barson se ek Chehraa Dil mein rehta hai jo yaar Shaayad kahin Usko hai hamaara Intezaar Haai re haai, kya Kahe jab dekhe Woh Bharke Aankhon mein Pyaar |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (*Sanju* @ Mar 27 2007, 12:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
jawel hoor
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 7 november 2002 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (*Sanju* @ Mar 27 2007, 13:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 februari 2005 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Mar 27 2007, 13:03) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
QUOTE (*Beertje* @ Mar 27 2007, 13:07) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Ik heb er zolang niet meer over gehoord..Ik ging mama nog laatst vragen..oe bole..oe na djaane hai
__________________ Aankhon mein Doob jaane ko Hum Beqaraar baithe hai Ek pal mein sab Lutaane ko Uspe hi yaar Baithe hai Barson se ek Chehraa Dil mein rehta hai jo yaar Shaayad kahin Usko hai hamaara Intezaar Haai re haai, kya Kahe jab dekhe Woh Bharke Aankhon mein Pyaar | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Mar 27 2007, 12:14) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
nee omdat ik er niet in geloof dat een pandiet kan zien of weten of iemand bij elkaar past en idd zoals jij al zegt: straks zegt hij : nee jullie passen niet..ook leuk om te horen | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (B_a_B_y_Q_u_R_L @ Mar 27 2007, 13:32) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | QUOTE ($H@KTI @ Mar 27 2007, 13:45) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ . Wees bevriend met kleine dingen. Met de kleine bloem, die bloeit. Met de vogeltjes, die zingen. Met een vlindertje dat stoeit. Met de kleine regendruppels. Met de warme zonneschijn. Wees bevriend met de kleine dingen, en je zult gelukkig zijn. -------------------- \'Be the change you want to see in the world.\'—Mahatma Gandhi." -------------------- "Wil je serieus genomen worden, of wil je serieus GENOMEN worden?" | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Modomeid @ Mar 27 2007, 13:47) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Alles wat we doen kunnen we soms fouten maken,is menselijk!!!Maar een pandiet zal zoiets wel dubbelchecken voor hij jou z,n antwoord geeft en vooral als hij jouw vertrouwde pandiet is zal hij je niet benadelen
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | QUOTE ($H@KTI @ Mar 27 2007, 13:49) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ . Wees bevriend met kleine dingen. Met de kleine bloem, die bloeit. Met de vogeltjes, die zingen. Met een vlindertje dat stoeit. Met de kleine regendruppels. Met de warme zonneschijn. Wees bevriend met de kleine dingen, en je zult gelukkig zijn. -------------------- \'Be the change you want to see in the world.\'—Mahatma Gandhi." -------------------- "Wil je serieus genomen worden, of wil je serieus GENOMEN worden?" | |
| | |