![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 23 juli 2003 Locatie: Heavennnn.. Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() | stel je v0or dat je vader vroeger ooit vreemd is gegaan.. en een kindje heeft verwekt bij die andere vrouw... ondanks alles heeft jou mama het hem vergeven en jullie leven als gezin heel veel jaren gew0on alsof er nix is gebeurd... plotseling overlijdt je pa.. en op de crematie of begravenis zie je opeens zijn andere kind met haar moeder... mijn vraag is.. HOE zouden jullie reageren..?? persoonlijk heb ik dus nix tegen dat kind.. ze kan er nix aan doen,.. mr die moeder... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 18 juli 2004
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (..Jaanu.. @ Dec 17 2006, 14:55) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Wat als je pa nooit had verteld aan die vrouw, dat hij getrouwd is etc. en die moeder dus nooit van een andere vrouw afwist? Je vader is dan een klojo, die vrouw kan je niets verwijten, mits ze bewust heeft gehandeld, maar dan nog, het gaat om de laatste eer die je toont aan een mens, dus iedereen is welkom, zelfs een vijand
__________________ | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 mei 2006
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik heb mijn pa nooit gekend maar als er iets gebeurd kom ik wel naar de begravenis. En ik vind dat iedereen ook mag komen die ooit in zijn leven is gekomen. Jaanu, deze vrouw is en blijft de moeder van zijn kind en zij heeft het recht om de laatste groet te brengen aan de vader van haar kind.
__________________ Saira And ~*~Sanjana~*~ Best Friends 4 Always. Love You 4 Ever! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 23 november 2002 Locatie: Amsterdam
Rep kracht: 0 ![]() | Ik zou niets doen. Ik begrijp zowieso niet waarom men gelijk de persoon met wie er vreemgegaan is, aanvalt. De vader (in dit geval) is schuldig dus waarom iemand anders voor zijn fouten laten opdraaien
__________________ Mere marhne ke baath... Mudjhe djhalane se pehle... Koi meri dil ko nikaalh lena.. Kahi aisa na ho ... Ke woh bhi djal djaye.. Djo meri dil me basah hai.... Nihil lacrima citius arescit Luctor et emergo |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 juni 2005 Locatie: Heerhugowaard Leeftijd: 31
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Miklo Velka @ Dec 17 2006, 14:59) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
topic nie geleze.
__________________ Radha | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (..Jaanu.. @ Dec 17 2006, 14:55) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
iik zou niks doen. het is ook maar een kind van me vader en de vrouw tja ik weet niet wat voor verhaal mijn vader bij die vrouw heeft opgehangen. misschien wel dat hij niks heeft verteld dat ie getrouwd is of misschien dat hij gescheiden was en toentertijd geneukt had met die vrouw. weet ik veel. ik zou gewooon niks doen op dat moment
__________________ | |
| | |