![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 8 februari 2003 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Dec 18 2006, 16:20) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Sangam Member | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Dec 11 2006, 16:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ ![]() Aum Namah Shivay | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Ajnabee @ Dec 18 2006, 22:21) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ja dat bedoelde ik ook....gedaantes,goden, uiteindelijk is het allemaal 1...
| | #15 (permalink) | |
| Sangam Lover | QUOTE (JaNeT @ Dec 18 2006, 17:02) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Een moeder is een mens dat gecreerd is door God. Een mens dus. Als een mens slaap krijgt dan gaat het slapen, een God krijgt geen slaap en die slaapt niet. Als een mens honger krijgt gaat het eten, want het kan niet zonder eten en drinken. Een God heeft geen eten en drinken nodig om te overleven, als dat wel was dan zou een God dus dood kunnen gaan, maar dat kan niet. God is een schepper. Hoe kan een schepper gelijk zijn aan hetgene wat Hij creert ![]() Zijn vorm is niet zichtbaar, niemand kan hem met het oog bewonderen. Hij is lichaamsloos en puur, Hij heeft het Heldere, Lichaamloze, Wondloze en Zenuwloze puurheid verworven welke het kwaad niet kan doorboren. Ver-ziend, wijs, medeleven tonend, Hij, de zelf-ontstane heeft doelen voorgeschreven, als eisen voor fatsoen, tot de Oneindigheid der Jaren. Deze eigenschappen heeft een moeder niet, sterker nog, geen mens heeft het. @Dil-ki-awaaz: Is het niet zo dat sommige hindoes geloven in een systeem van 3 goden, terwijl andere Hindoes geloven in 330 miljoen verschillende goden. Toch staan de Hindoes, die hun geschriften goed hebben bestudeerd, er op dat een Hindoe slechts in een God hoort te geloven en te aanbidden. Een vers uit De Brahma Sutra van de Hindoe Vedanta is: “Ekam Brahm, dvitiya naste neh na naste kinchan” “Er is alleen maar één God, niet een tweede, helemaal niet, helemaal niet, zelfs niet in de kleinste soort” Leg mij dit uit, ik begrijp dit niet. Als ze erachter staat dat er maar 1 God is, waarom zijn er dan meerdere goden En het is gewoon een vraag okey, dan verwacht ik ook normaalantwoord.
__________________ Tumsa koi doesra ies zameen pe hoewa to rab se shikayat hogie Tumharie taraf roek kisie ghair ka hoewa to qayamat se pehle qayamat hogie APNI SI LAGTI HAI MUJHKO KJOE ADJNABEE HONE LAGI HAI IES DIL KA DEEWANEGIE YE KYA HO RAHA HE MERA DIL KOH RAHA HE Aise Aankhein Nahie dekhie Aisa Kajol Nahie Dekha Aisa Djalwa Nahie Dekha Aisa Chehra Nahie Dekha The Very Best of Adnan Sami: 1. Kasam 2. Barsaat 3. Tera Chehra 4. Kabhie to nazar milao 5. Poocho AKIRA ![]() Life is like a box of chocolates you never know what you ganna get | |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 januari 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Rachit18 @ Dec 22 2006, 13:57) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Iedereen ziet God op zijn/haar manier, het is iets persoonlijks. Het is duidelijk dat mijn kijk op God anders is dan die van jou, en dat is geen probleem. Maar kom anderen niet vertellen wie God precies is, want dat weet jij niet en ik niet. En er bestaan niet meerdere Goden, er bestaan meerdere gedaantens van God. Allah heeft ook meerdere namen, zo heeft Ishvar ook meerdere namen en meerdere gedaantes.
__________________ Namah shivaaya | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 maart 2005
Rep kracht: 11 ![]() | QUOTE (Princess @ Dec 22 2006, 20:29) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Princess @ Dec 22 2006, 20:29) <{POST_SNAPBACK}> Citaat: