![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| EK 2008 | EK 2008 | EK 2008 Hier kun je terecht voor alles m.b.t. het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 18 augustus 2007 Locatie: Diemen
Rep kracht: 10 ![]() |
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ff adem halen en... whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Of speelde Frankrijk ook slecht Rootje:P
__________________ Jaye Gayatri Ma!! THE ART OF WAR IS TO RUN, TO LIVE TO FIGHT ANOTHER DAY!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaidoe : 13 juni 2008 om 23:08 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 18 augustus 2007 Locatie: Diemen
Rep kracht: 10 ![]() |
Haha sukkel ik riep je 2 keer dat we naar Fleur gingen, maar jij was te druk met die belg... moet morgen vroeg opstaan, maar dit doen we asap over...ccccccheck je laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaater Oh ja server is geregeld, zet jij feelings (die wiki zit in de archief database) en flava over, dan doe ik de bollywoods en hollywood. Feelings Forum moet een nieuwe skin, 100% en roze, kun je tom vragen die shizzle op te sturen, we starten binnenkort met een nieuw project, zou leuk zijn dat met dat forum te doen... Volgende wedstrijd wil ik bij me zwager en zus kijken, kom ook gratis zuipen
__________________ Jaye Gayatri Ma!! THE ART OF WAR IS TO RUN, TO LIVE TO FIGHT ANOTHER DAY!! ![]() ![]() |
| | |