![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| De Islam Ben je geinteresseerd in de Islam als geloofsovertuiging of ben je gewoon nieuwsgierig ? Plaats je vragen of reacties in dit forum. Elke zinnige vraag of reactie wordt gevolgd door een nog zinniger antwoord.
'SANGAM is de plaats waar tolerantie troef is'. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 25 oktober 2003 Leeftijd: 32
Rep kracht: 0 ![]() | Altijd bezig met slechte dingen Liever stelen dan het echt verdienen Discotheek is meer gelieverder dan moskee Altijd ga je met je vrienden mee Waarom ga je die pad in mijn broeder Waarom blijf je ongehoorzaam aan je moeder Ik begrijp dat je wil leven Maar het is de islam dat we moeten nastreven De enige reden waarom ik je echt zo graag heb Is omdat ik voel dat je de islam in je hebt Je doet misschien niet alles wat er wordt gevraagd Maar je luisterd met één en al oor als er over wordt gepraat Je bedoelingen zijn goed maar je hart blijft gesloten Ik blijf maar zoeken achter de sleutel om die te openen Liefste Broeder, ik heb je graag maar misschien... Laat de islam toe in je hart en je zal zien Bidt vijfmaal per dag En probeer zo weinig te doen dat niet mag Ik zie dat je zwak bent voor verleiding Maar wees niet bang, elke gevangene wenst voor bevrijding Denk eens na, denk eens diep Denk eens aan De Ene dat ons schiep Ik wil gewoon dat je een goede moslimbroeder wordt Voor de hele wereld ineen stort...
__________________ Walk On With Hope In your Heart And You'll Never Walk Alone!!! Life is like a poker game. It has an element of risk in it. This should not be avoided but it should be faced. Aaj ek hasee aur baant lo... Aaj, ek dua aur maang lo.... Aaj, ek aanso aur pi lo... Aaj, ek zindagi aur ji lo... Aaj, ek sapna aur dekh lo... AAJ.....kya pata, Kal Ho naa ho.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 november 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
__________________ Haasjir: (De samenbrenger, De vereniger) Over deze naam heeft de profeet zelf gesproken’. Op de dag van de opstanding zal hij de eerste zijn die uit het graf zal komen. Dan zal hij naar de gehele schepping kijken. De mensen zullen hem beschouwen als iemand die voor hen zal bemiddelen. Als je deze eigenschap wil navolgen, dan dien je de hulpelozen steun te geven, eenheid te bewerkstelligen onder de mensen en hen te bevrijden van beperkende vooroordelen in verband met ras, geloof en maatschappelijke klasse. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 14 februari 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Er zijn vele wegen die naar het Goddelijke leiden. versje is wel leuk. alleen heb je de Islam niet in je, die moet je tot je nemen, je moet gedoopt worden. Of besneden. niemand wordt als moslim geboren. Als je niet 5x per dag kan bidden, probeer op z'n minst 1x, van 1 komt 2 Probeer te mediteren en je innerlijke zelf te vinden en wordt een mens. Of je moslim bent of Hindoe, Christen of Jood, allemaal zijn we broeders van elkaar. Dat heet eenheid in verscheidenheid! |
| | |