![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| De Islam Ben je geinteresseerd in de Islam als geloofsovertuiging of ben je gewoon nieuwsgierig ? Plaats je vragen of reacties in dit forum. Elke zinnige vraag of reactie wordt gevolgd door een nog zinniger antwoord.
'SANGAM is de plaats waar tolerantie troef is'. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Banned Advanced Member Lid sinds: 13 september 2007 Leeftijd: 46
Rep kracht: 0 ![]() |
namaskar, Ik zat na te denken en kwam tot de conclusie dat Allah geen fouten maakt. Allah heeft immers alle kennis uit het hele universum. Allah kent het verleden, het heden en de toekomst. Wie kan mij meer hierover vertellen? Voor mij is er geen verschil tussen Allah, krishna en Altecrea. Het zijn allemaal hindoegoden. Er zijn miljoenen goden en godinnen en Allah is er een van. Het is niet verkeerd om in Allah te geloven, maar dat maakt je nog niet tot moslim hoor. Denk hier maar eens over na. Vertel eens wat de grootste fout is die Allah heeft gemaakt. bye Dewanand |
| | |
| | #3 (permalink) |
waar heb je om gelachen. heb ik ongelijk? weet jij het beter. vertel mij dan hoe jij over allah denkt.ik benader het hindoeistisch. islam is een zielig en kinderachtig geloof. jullie moslims zijn zelf verdoemd. dewanand |
| | |
| | #5 (permalink) |
namaskar summer, ben jij soms een radicale mosliim? denk na over je domme geloof en doe het weg. hele islam moet gewoon uitgeroeid worden, want alleen beschaafde mensen moeten op onze wereld leven. Kijk naar de misdaden van moslims en schaam je om jezelf nog langer moslim te noemen. islam is de duivel op aarde, dus doe het weg. wordt ex moslim en bekeer je tot het hindoeisme. redt je ziel. islam zal totaal weggevaagd worden binnen vijftig jaar. de laatste moslims worden nu uitgeroeid in pakistan irak en afghanistan. verlaat de islam. bekeer je tot het hindoeisme. doe het vandaag nog. dewanand |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 december 2009
nou dewa allah maakt geen fouten inderdaad jij maakt fouten door jou getoktok zal niemand zich bekeren want als je zooooo ziek word als jij ja ik blijf liever gezond. als je het goed bekijkt ben je eigenlijk meer mensen aan het overtuigen dat ze geen hindoe moeten worden hahahahhaha je bent wel goed zeg ik word bang van jou ga vooral door met je goede werk he als ik mensen wil werven om moslim te worden hoeveel vraag je ervoor dan wat is je tarief hahahahhaha |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Wat zou je doen als hij straks zegt. In natura ? | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 20 juni 2010
Wilders en Aboutaleb zaten in het café. Abu: Valt me op dat er in de serie Star Trek geen moslims meedoen .... Wilders: Klopt, speelt zich af in de toekomst namelijk.
__________________ www.orientalcosmetics.nl |
| | |