Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Geloof en Spiritualiteit > De Islam

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

De Islam Ben je geinteresseerd in de Islam als geloofsovertuiging of ben je gewoon nieuwsgierig ? Plaats je vragen of reacties in dit forum. Elke zinnige vraag of reactie wordt gevolgd door een nog zinniger antwoord.
'SANGAM is de plaats waar tolerantie troef is'.

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 7 augustus 2009, 17:09   #1 (permalink)
Newbie

Rep kracht: 0
helples is an unknown quantity at this point
Standaard zwarte magie verbreken

beste forum bezoekers,

ik heb een probleem en hoop dat één of paar van jullie me kunnen helpen met het verwijzen naar een 'goede' imam die zich bezig houdt met 't 'verbreken' van 'zwarte magie.'

drie jaar geleden deed me partner behoorlijk bizar. door bijvoorbeeld 's-nachts inzich zelf te praten, als me partner me zag/hoorde of de huis binnen kwam. was er meteen tersprake van accute agressie/benauwdheid. me partner kon en wilde niet bij me blijven en ging direk naar buiten toe.
op een dag (in het begin) vroeg ik, met wie praat je in je zelf ? ik kreeg als antwoord dit te horen: met de duivel. maar ik wil er niet over praten! 't eerste waar ik aan dach is, me partner zal wel één of andere kwaal opgelopen hebben. misschien schrizo of .... bij bezoek aan diverse artsen/klinieken hielp niks. de medicatie die toegeschreven werd, hielp ook niet.

na enkele maanden verstreken te zijn, vond ik thuis (verstopt), een klein papier wat omgewikkeld was door dikke bruine tape. die hebben wij laten lezen door een imam en volgens zijn zeggen is, is het een zwarte magie. en later heb ik nog één gevonden, in de kofferbak, onder de reserve wiel. die we ook hebben laten checken door een andere imam. de imams konden niet veel doen omdat het een zware zwarte magie is. toen en nog steeds lezen we verschillende verzen, gebeden etc.

ondertussen zijn wij ook naar tig verschillende imams geweest. waaronder één hele bekende uit r'dam (matheneseweg. de heer ahmed aissoui). maar hij kon ook niet veel doen. het is niet zijn specialiteit. ondertussen ligt mijn moeder ziek bed. heeft inmiddels een hartinfarct gekregen. me schoonouders idem dito. met onze kinderen gaat het ook slecht. moeilijkheden met concentreren. geen eetlust, nachtmerries en verdriet. ben zelf levens moe van geworden. ben n.l. al 3 jaar bezig met het zoeken naar een goeie imam die zich bezighoudt met het verbreken van zwarte magie. daarom mijn vriendelijke verzoek aan jullie, mijn broeders en zusters, als jullie iemand kennen, waarvan jullie z.g.n. referenties van hebben (dus geen oplichter), stuur mij dan a.u.b. zijn naam+telefoon en adres (als het bekend is) naar me fictieve mailadres: helples@live.nl

alvast bedankt en mogen Allah jullie hiervoor belonen.
helples is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 17:13   #2 (permalink)
Sangam Silver Member

HINDUSTAN is an unknown quantity at this point
Standaard Re: zwarte magie verbreken

De Islam heeft geen zwarte magie.

Dat doen mensen naast hun religie, en voor sommige, meer primitieve stammen is het zelfs hun hoofdreligie, maar het is geen beleiding van een van de bekende wereldreligies in elk geval.

Je wordt gigantisch voor de gek gehouden door mensen die gewoon geld aan je willen verdienen.
Maar uiteindelijk hou je gewoon jezelf voor de gek.
Maar daarin ben je bepaald niet alleen, zo kijkende naar de mensheid in zijn totaliteit..

Dit is van alle adviezen die je in je leven gekregen hebt omtrent dit onderwerp, de beste die je ooit zult tegenkomen.
Trek je conclusies en doe er wat mee, of zoek gewoon verder naar Merlijn de tovenaar

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 7 augustus 2009 om 17:18
HINDUSTAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 17:27   #3 (permalink)
Newbie

aangezien je niks weet over de islam. met betrekking tot De Koran.
zal ik niet verder op ingaan. alleen adviseer ik je verder te kijken, dan je neus lang is.
Oud 7 augustus 2009, 18:04   #4 (permalink)
Sangam Silver Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door helples Bekijk bericht
aangezien je niks weet over de islam. met betrekking tot De Koran.
zal ik niet verder op ingaan. alleen adviseer ik je verder te kijken, dan je neus lang is.
Hoe weet je dat ik niks weet over de Islam en Koran?

Is dit net zo'n bijgelovige aanname als de rest van dat geneuzel van je hierboven, of is dit weer eens het voorbeeldje van het standaardzinnetje van een Moslimclown zodra ze kritiek krijgen op hun Pipo de clown versie van de Islam

Jij gaat mij advies geven om verder te kijken dan mijn neus lang is, en zelf geloof je in zwarte magie....He Bhagwaan...hou me buik vast!!

Ik zal jou een advies geven: denk heel goed na voor je praatjes gaat verkondigen tegen HINDUSTAN. Als je niet wilt afgaan als een gieter

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 7 augustus 2009 om 18:09
Oud 7 augustus 2009, 19:58   #5 (permalink)
Newbie

aan de hand van je opmerkingen.

in De Koran staat letterlijk in, dat zwarte magie bestaat !

dat zegt al genoeg Hindustan'i

dit zal mijn laatste reactie zijn op jou. ik ga me tijd niet verdoen aan iemand die (bijna) niks weet over de Islam.

lees ze nog.
Oud 8 augustus 2009, 07:49   #6 (permalink)
Sangam Silver Member

Citaat:

dit zal mijn laatste reactie zijn op jou. ik ga me tijd niet verdoen aan iemand die (bijna) niks weet over de Islam.

lees ze nog.
"In de Koran staat letterlijk dat zwarte magie bestaat, en dat zegt genoeg".. ?

Ja, voor de gemiddelde Moslimclown wel. Er staat toch zoveel in die Koran he?
En iedereen die bepaalde passages betwist, die is 'een onwetende, waarmee geen discussie gevoerd kan worden'...deze ontwijkingstaktiek van de moslimclown heeft HINDUSTAN zeer goed leren kennen van de Marokkanen.

Voor de gemiddelde moslimclown staat zelfs het begin en het einde van de wereld in de Koran, plus 9-11.
Geloofsclowns geloven zowiezo alles wat ze willen geloven.
Speciaal voor dat soort mensen zijn er sites waarin je verteld wordt dat Mekka het middelpunt van de Aarde is
Voor de gemiddelde moslimclown staat gewoon álles in de Koran....zowiezo alles wat ze uitkomt..
Hoe je moet ademen, hoe je je moet kleden, alles wat wel en niet mag....over zwarte magie....behalve de oplossing voor jouw zwarte magieprobleem. Dát staat er toevallig nou nét niet in he? Daarvoor moet je op een forum gaan vragen naar een toverdokter die jou kan helpen

Veel succes buddy, het ga je goed met je zwarte magieprobleem.
Probeer Jomanda eens. Of Rasta Rostelli.

Aan de hand van jouw opmerkingen weet HINDUSTAN dat Hij nog meer weet van de Koran dan jij

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 8 augustus 2009 om 08:30
Oud 8 augustus 2009, 09:46   #7 (permalink)
Sangam Lover

Rajamuffin is an unknown quantity at this point

Citaat:

lees ze nog.
Besteed maar geen aandacht aan die lozer. Hij probeert hetgeen hij in het dagelijks leven te kort komt hier op het forum te compenseren.
Rajamuffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 11:08   #8 (permalink)
Sangam Silver Member

Aandachtswanhopighe Hindoestaanse homo zoekt een nieuw vriendje zo te zien hierboven. Helaas plakt het overal achter de kont van HINDUSTAN waar Hij gereageerd heeft..of niet...maar dat is altijd zo'n golf van frustratie als de Rajamuffin de Hindoestaanse homo weer eens flink op zijn lazer heeft gekregen, nietwaar, werkeloze homofiele nepstudent?

Zo. Ga nu maar weer gauw op zoek naar nieuwe vriendjes. Op die g-sites die je zo graag bezoekt (zoals je laatst per ongeluk uitflapte), willen ze blijkbaar ook al niet happen

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 8 augustus 2009 om 11:14
Oud 8 augustus 2009, 11:23   #9 (permalink)
Sangam Lover

Rajamuffin is an unknown quantity at this point

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HINDUSTAN Bekijk bericht
Aandachtswanhopighe Hindoestaanse homo zoekt een nieuw vriendje zo te zien hierboven. Helaas plakt het overal achter de kont van HINDUSTAN waar Hij gereageerd heeft..of niet...maar dat is altijd zo'n golf van frustratie als de Rajamuffin de Hindoestaanse homo weer eens flink op zijn lazer heeft gekregen, nietwaar, werkeloze homofiele nepstudent?

Zo. Ga nu maar weer gauw op zoek naar nieuwe vriendjes. Op die g-sites die je zo graag bezoekt (zoals je laatst per ongeluk uitflapte), willen ze blijkbaar ook al niet happen
Kom met feiten of kom niet. Wie loopt achter wie aan en wie neemt het voor zij gay-buddie op.

alle hindoestanen plegen zelfmoord
Rajamuffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 11:34   #10 (permalink)
Sangam Silver Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rajamuffin Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HINDUSTAN Bekijk bericht

Kom met feiten of kom niet. Wie loopt achter wie aan en wie neemt het voor zij gay-buddie op.

alle hindoestanen plegen zelfmoord
Je bedoelt: wie loopt daar (net als overal) te roddelen en sexuele homo-fantasiëen te verkondigen over o.a. HINDUSTAN?

Brrrr!

Feiten
Antwoord

Bookmarks

Tags
magie, verbreken, zwarte

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten