![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| De Islam Ben je geinteresseerd in de Islam als geloofsovertuiging of ben je gewoon nieuwsgierig ? Plaats je vragen of reacties in dit forum. Elke zinnige vraag of reactie wordt gevolgd door een nog zinniger antwoord.
'SANGAM is de plaats waar tolerantie troef is'. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |||
| Advanced Member | Citaat:
de assumptie dat ik al mijn dierbaren nog heb, beargumenteert (wat)? (zou 'dierbare' niet het gevolg zijn van conditionering?) Zelf denk ik niet dat het 'vermoorden' van dieren voor voedsel een zonde is. Ook in sommige gevallen voor kleding (bij de inuit bijv.) zou het gerechtvaardigd zijn... Wel zou het doden zo pijnloos mogelijk moeten gebeuren (eten van dieren die aan een natuurlijke dood overleden zijn, zou nog beter zijn, alleen is dit soms niet gezond) en zouden de dieren niet opgesloten dienen te worden, zoals dat nu gebeurt, maar dat is een andere discussie. hoe absurd ook iets lijkt, wie zegt dat God dat zo niet gewild heeft :) (like that argument ) Maar idd. verder naar aanbidden.. Laatst gewijzigd door Ironman : 1 april 2009 om 14:22 | |||
| | |
| | #33 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 december 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
Hoi Eric, misschien heb je hier wat aan. Kweet niet. Ik kwam deze website tegen waar je onsterfelijk kunt worden. Wel gaaf!! Je kunt er ook een bedevaartoord voor iemand anders maken en een dagboek bijhouden en je eigen forum plaatsen. grote steun aan Myrit.nl |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 28 april 2002 Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
Voordat we een dier Ritueel slachten zeggen we een vers op, waarin we allah toestemming vragen om het dier te mogen doden om te eten en de ziel van het dier tot allah wilt nemen. Zoiets is het... Het is ook hypocriet als je ziet hoeveel hindu's vlees eten terwijl ze vergetariër 'moeten' zijn....
__________________ 1 Dag Niet Gelachen Is 1 Dag Niet Geleefd |
| | |