![]() |
| | #62 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 2 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
kazen. De echte koelies noemen het phoran. Je moet trouwens peper en een beetje gembr poeder en zoute kasripo teovoegen aan je vleesvervangers, heerlijk als shoarma. Alles wat je van een site plukt moet je een een eigen twist aan geven dan is het meestal veel lekkerder, ik doe sowieso overal de hindoestaanse twist aan geven met peper en kruiden. |
| | |
| | #63 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 maart 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
en vergeet de kantjoer niet.
__________________ Prem Ke Bas Arjun Rath Hakyon Bhool Gaye Thakurayi ![]() Jaanam, Tune Dil Ko Toda Baar Baar | |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 2 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
...En ik hou van mijn peper maar ik stop niet overal peper in...en kruiden verschilt ook per gerecht... | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 2 december 2008
kip in szechuan saus, je koopt een zakej saus bij de AH, een pakje indische groetnemix, en kip. Bak je phoran aan en doe je kip erbij tot dat je kip gaar is, doe hier maggiblok, kentjoer laos zwarte peper en vertsin bij gooi je groente erbij en laat het 3 minuten bakken, gooi je saus erbij en laat het nog 5 minuten op middelhoog vuur koken, rijst koken en klaar. |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 januari 2003 Locatie: Den Haag
Pasta met een Thais accentje Ingredienten: - 2 pakken penne pasta - 2 zakjes thaise groentenmix (AH) - 2 bakjes cocktailgarnalen (AH) - 5 blokjes spinazie a la creme (uit de vriezer) - Sesamolie - Knoflookolie - Zwarte peper - 1 ui - 3 teentjes knoflook - 2 maggiblokjes - Zout/Aromat - Adjinamoto - Peper (madamjeanette) - Vleugje vloeibare boter Bereidingswijze: - Kook de pasta in een pan met water, beetje zout en olie. (zie voor het aantal min. op het pakje) - Stamp 1 knoflookteentje incl peper (madamjeanette) en zwarte peper (korrels) fijn. Mix de ingredienten samen met de garnalen. Voeg een beetje sesamolie toe en laat de smaak goed intrekken. - Doe je knoflookolie + boter, ui fijngesneden met de 2 teentjes knoflook en peper in de pan. Doe daarna de thaise groentenmix erbij. - Om alles op smaak te maken doe je de volgende ingredienten erbij: 2 maggiblokjes, adjinamoto, beetje aromat/zout en zwarte peper. - Vervolgens doe je de garnalenmix er ook bij. Goed roerbakken. Even later kun je de pasta erbij doen incl de spinazie a la creme. - Goed roerbakken zodat alle smaken goed intrekken.Beetje sesamolie erbij en voila! Je pasta is klaar..
__________________ ![]() No matter what we go through You step up, I will step up too It does not matter what others say As long as you are my boo No matter how hard it gets This love will have no regrets As long as we will be Stepping on the dance floor It is me and you |
| | |