![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
Rep kracht: 0 ![]() | ![]() In Smaken Verschillen draait alles om het organiseren van het meest smakelijke en vermakelijke etentje. Vijf amateurkoks die onbekenden van elkaar zijn, gaan een week lang voor elkaar koken. Elke dag van de week is iemand anders de gastheer- of vrouw. Wie is de beste amateurkok en wie geeft het leukste etentje van de week? Smaken Verschillen is van maandag tot en met vrijdag om 20.00 uur te zien, op zondag worden alle afleveringen van de afgelopen week achter elkaar herhaald. wie kijkt dat? Ik kijk regelmatig en vind het erg leuk soms zie ik echt leuke dingen voorbij komen waar van ik denk hey dat ga ik ook proberen!!!
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() |
Is een leuke programma. Elke week heb je een groep van 5 mensen en elke dag eten ze met z'n allen bij 1 van die mensen. Iedereen krijgt een beoordeling van de rest en eind van de week wordt de winnaar bekend gemaakt en krijgt die een messenset en een etentje bij de Pallazo.
|
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (morgana @ Oct 16 2008, 08:42) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| | #6 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Hier ook een vaste kijker Melvin gister met die ladder, zag er schattig uit Zoveel bami, die jongen leek wel gek en dan ook met zijn handen er de hele tijd aan zitten. Hij lijkt ook alles van zijn mede kandidaten lekker te vinden. ![]() Dat andere meisje, legde de pizza tegen verwarming in de badkamer vlakbij het toilet. Ik verbaas me er elke keer over hoe vies Nederlanders zijn. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Samiera @ Oct 16 2008, 09:50) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
die zijn zoooo vies! ![]() wij hebben op het werk suikerklontjes. als een collega koffie komt brengen neemt ie meteen suiker mee. als ik zie dat iemand mijn suikerklontje alleen al heeft aangeraakt gooi ik em weg,.. ![]() ontopic: zijn eten zag er lekker uit maar het was niet echt "aangekleed" zeg maar.. geen zuur, rauwkost, sambel, tomaat etc... jammer!
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Oct 16 2008, 09:4 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
En die garnalen zagen er inderdaad lekker uit. Ook ff een keer uitproberen...:yesyes:... Vond het wel jammer dat hij bami had gemaakt. Ik had wel iets uitgebreider verwacht, roti of zo. Verder dat mens die de peper ging uitproberen. Gewoon ff een lepel naar binnenwerken... ... | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (dil-ki-awaaz @ Oct 16 2008, 09:56) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Die man van maandag was ook smerig met zijn toetje. ![]() Inderdaad, zijn eten miste nog ongelooflijk veel. Bij die garnalen had hij ook wat groente aan de piese mogen doen. Toetje met vers fruit ipv blik fruit. Hij had gele peper gepiese.. een vrouwtje nam een eetlepel waar een heel klein beetje op zat in haar mond, ze stond meteen in vuur en vlam. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (morgana @ Oct 16 2008, 09:56) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Garnalen op spies in marinadesausIngrediënten: Patrick’s marinade 5 dl zoete ketjap 3 knoflooktenen 1 ui Vis 15 garnalen 2 dl Patrick’s marinade Bereidingswijze: De garnalen een paar uur marineren en daarna op een spies grillen. De overgebleven marinade verwarmen en bij de garnalen serveren. ![]() :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
| Bookmarks |
| Tags |
| smaken, verschillen |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |