![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #51 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 23 juli 2003 Locatie: Heavennnn.. Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() |
@morgana... tjek videojug.com.. daar laten ze precies zien hoe je sushi kunt maken... kben gek op sushi en wil et ook leren maken,, kga meestal naar zo'n sushitent.. mrja tis natuurlijk beter als je die goddelijke dingen zelf kunt maken |
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() | QUOTE (..Jaanu.. @ Oct 22 2008, 00:56) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
:yesyes:...klopt ja...ik ken die website. Heb een keer een chocolade-cake van daar geprobeerd...was erg lekker...:lekker:... Maar ik ben meer van de kookboeken. Ik ben verslaafd aan koopboeken. Ik heb dus ook 1 in huis over sushi... link:...
| |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
van het weekend met mijn nichtje prinsessen cupcakes gemaakt... zo een pakketje bij de AH kon ze lekker zelf aan de slag volgende week koekjes :joehoe:
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 2 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Rosie and The Cupcake Factory: No Eggs - No Dairy - Just Pureness lijkt mij delicious! Nog niet uitgeprobeerd zijn beetje prijzig |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 17 maart 2010
Hey allemaal, Voor de liefhebbers die een workshop in cupcakes of taarten wil volgen, kun je bij mij en een vriendin van me terecht. De cupcakes/taarten zullen op verschillende manieren en met verschillende technieken versierd en gevuld worden naar wens. Alle benodigde materialen zullen aanwezig zijn en na afloop kun je je eigen creatie meenemen en er lekker van smullen. De workshop voor cupcakes duurt circa 2,5 uur en bedraagt bij een groep van ten minste vier personen 17,50 euro pp. Na afloop krijgt iedereen zijn/haar eigen gemaakte cupcakes (6 stuks) mee in een doos. De workshop voor taarten duurt circa 3 uur en bedraagt bij een groep van ten minste vier personen 27,50 euro pp. Na afloop krijgt iedereen zijn/haar eigen gemaakte taart mee in een doos. Wanneer je anderen introduceert bij ons, ontvang je een leuk presentje. Pieofpiece - Hyves.nl pie-of-piece@hotmail.com 06-17109648 groetjes |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 4 januari 2011
HOI, taartworkschop is erg leuk. je moet echt mee maken. ik maak zelf de taarten en neem graag de bestellingen voor verjaardagen/feestdagen enz. en geef taartworkshop aan de kinderen/volwassenen. tel. 0624386740 DSCN5334.jpg DSCN5379.jpg DSCN5436.jpg DSCN5422.jpg DSC00719.jpg Laatst gewijzigd door metanet : 4 januari 2011 om 21:32 |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 11 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
En dan decoreer ik ze met fondant of butter icing.. En nog wat kant en klare decoratie.. Heerlijk.. Yummie yummie! | |
| | |