![]() |
| | #2 (permalink) |
| Gast
|
ken jij deze site? www.google.nl je ziet daar dan een vakje, als je dat daar nou ff in typt :yesyes: gaat er een wereld voor je open ![]() probeer maar ff, iets anders kun je natuurlijk in typen, leef je uit :) |
|
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
dan hebben we dit forum ook niet nodig. want als ik google zie ik tig forums waar er zeker wel inhoudelijk wordt gereageerd op onderwerpen, en waar er geen mongolen reageren als jij en ik. en op google staat er nooit wie weet hoe je vleesbroodjes maakt. daar staat alleen het recept. als je nou ff weet wie dit weet, post het dan hier. @ topicstarter: ehmmm, ik denk de turkse bakker bij mij om de hoek. succes.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
oohh ai, ![]() ik weet dat die turkse bakker van mij het wel weet,,,,, ehh ja succes dus | |
|
| | #6 (permalink) | |
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 maart 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
van bladerdeeg is wel lkker, maar van deeg ook. Neem patentmeel en meng dat samen met een beetje water, boter, ei en een snufje zout. kneed de deeg flink totdat het superzacht wordt. je neemt kipfilet of kippengehakt. kippengehakt is beter doe een beetje boter in de pan en doe er knoflook en ui in, draaie de kippengehakt er gelijk doorheen. zodra het een beetje kleur begint te krijgen moet je er zout, soepgroenten, zwarte peper en veel geraspte gember doorheen doen. doe dat op hoogvuur snel mengen en draaien. Maak dan bolletjes of wat voor vorm dan ook van het deeg en zet er iedere keer een schep van de vulsel in. doe het dan in de oven totdat het pukkelgeel/bruin is ketchup met nimakmarcha erbij en Smakelijk Eten
__________________ Prem Ke Bas Arjun Rath Hakyon Bhool Gaye Thakurayi ![]() Jaanam, Tune Dil Ko Toda Baar Baar |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 17 november 2002 Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
gister nog gemaakt, je mag wel een paar vleesbroodjes lenen van mij.. sjo gul ben ik wel weer....
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT |
| | |