Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Entertainment » Bollywood Nieuws » Akshay Kumar´s Levi´s campagne

Bollywood Nieuws Plaats hier Bollywood Nieuws, of reageer op Bollywood Nieuwsberichten

Antwoord
Ongelezen 25 augustus 2008, 12:54   #1
Nejla1
Hyves Crew

Nejla1's schermafbeelding

Status: Advanced Member
Rep kracht: 16 Nejla1 is on a distinguished road
Standaard Akshay Kumar´s Levi´s campagne

Met ¨Singh is Kinng¨ op nummer 1 in de box office, is Akshay Kumar niet alleen de koning van Bollywood, maar ook het meest gezochte man door adverteerders. Een van de merken die hem heeft kunnen strikken is Levi´s.

De mooie foto´s hebben de aandacht getrokken van iedere vriend en vijand, en allen zijn het eens over één ding, Akshay is misschien wel een 40 plusser, maar de enige plus in die foto´s is zijn sex appeal.

Het lijkt erop dat Akshay Kumar alleen maar aantrekkelijker wordt, en de acteur vindt dat alleen maar leuk om te horen.

¨Ik voel me alleen maar beter iedere keer als ik zo een compliment hoor. Als er een geheime formule is, is dat alleen maar dat ik geen alcohol of drugs gebruik. Ik doe heel hard mijn best om er zo uit te zien. Ik probeer niet iemand anders te zijn. Goed, slecht of lelijk, ik ben gewoon wie ik ben.¨ aldus Akshay Kumar in een interview op zijn officiële website.

Alle fans van Akshay Kumar zullen hem weer in een nieuwe imago zien. Maar of iedereen het nieuw en verfrissend vindt weten we niet zeker, want de workaholic dat Akshay Kumar is, heeft alles van de campagne zelf ontworpen.

De reclame wordt rondt 26 Augustus vrij gegeven, maar wij hebben alvast een paar foto´s voor jullie zodat iedereen zelf kan beslissen wat ze nou vinden van Akshay´s stap in de reclamewereld.

Nejla Karatas

More...
Nejla1 is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten