Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Entertainment » Bollywood Nieuws » Gaat Amitabh Bachchan´s baard eraf?

Bollywood Nieuws Plaats hier Bollywood Nieuws, of reageer op Bollywood Nieuwsberichten

Antwoord
Ongelezen 21 augustus 2008, 04:51   #1
Nejla1
Hyves Crew

Nejla1's schermafbeelding

Status: Advanced Member
Rep kracht: 16 Nejla1 is on a distinguished road
Standaard Gaat Amitabh Bachchan´s baard eraf?

Na ¨Cheeni Kum¨, heeft regisseur R. Balakrishna weer Amitabh Bachchan weten te strikken voor zijn nieuwe project ¨Pa¨, en zo verteld hij dat hij de legendarische acteur een heuse makeover geeft. Hij wilt er niet veel over kwijt, maar er wordt gezegd dat Amitabh Bachchan heeft toegezegd om zijn baard af te scheren voor deze film.

¨Ik zal jullie niet vertellen of ik meneer Bachchan heb gevraagd om zijn baard af te scheren of niet, maar ik kan jullie wel laten weten dat dit de meest spraakmakende makeover zal worden van deze tijd.¨ aldus Balakrishna in een gesprek met IANS.

¨Abhishek zal niet veel veranderen, maar er zullen wel grote veranderingen te zien zijn bij meneer Bachchan.¨

Na ¨Sarkar¨ en ¨Sarkar Raj¨, zullen Amitabh en Abhishek Bachchan weer te zien zijn als vader en zoon in een film.

In hoeverre zal de film anders zijn dan zijn eerdere samenwerking met Amitabh Bachchan?

¨`Pa´ wordt zeker een veel emotionelere film dan onze vorige `Cheeni Kum´¨

Volgens de regisseur was de film ¨Cheeni Kum¨ geïnspireerd door een scène in Raj Khosla´s ¨Dostana¨ tussen Amitabh Bachchan en Zaneet Aman. Balakrishna was de sarcasme van Amitabh Bachchan nooit vergeten, en zo is zijn karakter in ¨Cheeni Kum¨ ontstaan.

¨In `Pa´ speelt hij iemand totaal anders. Zijn karakter in `Cheeni Kum´was gebasseerd op een andere karakter dat hij had gespeeld, maar in `Pa´ is hij een totaal ander persoon. Het is een erg emotionele vader zoon verhaal, maar het zal niet melodramatisch worden.¨

Amitabh Bachchan zal geen romantische liefdesverhaal krijgen in ¨Pa¨, maar Balikrishna heeft Vidya Balan erbij geroepen om de geliefde te spelen van Abhishek.

¨Amitji krijgt geen geliefde. Zijn wereld draait om zijn zoon. Zullen er echte knooppunten zijn tussen deze film en hun real life relatie? Nee. Ik ken hun zo goed, dat ik er voor zal zorgen dat er niks Bachchan´s in voor komt.¨

Voor de camera werk zal Balikrishna weer samenwerken met P.C. Sreeram, en de muziek wordt gecomponeerd door Ilayaraja, zoals in ¨Cheeni Kum¨

Nejla Karatas

More...
Nejla1 is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten