Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Entertainment » Bollywood Nieuws » The Unforgettable Tour, een onbetaalbaar tour

Bollywood Nieuws Plaats hier Bollywood Nieuws, of reageer op Bollywood Nieuwsberichten

Antwoord
Ongelezen 27 juli 2008, 09:13   #1
Nejla1
Hyves Crew

Nejla1's schermafbeelding

Status: Advanced Member
Rep kracht: 16 Nejla1 is on a distinguished road
Standaard The Unforgettable Tour, een onbetaalbaar tour

Het is eindelijk zover, na lang wachten staat het al een week of twee op de officiële website, www.theunforgettabletour.com, de Bachchan´s komen ook naar Nederland. Maar wat heb jij er voor over om ze te kunnen zien. Nou, ik zal je dadelijk vertellen wat je er voor over moet hebben, (en ik stel voor dat mensen met een zwak hart deze artikel niet verder lezen) maar laten we het eerst over de datum en locatie hebben.

The Unforgettable Tour zal plaats vinden op 29 Augustus in Ahoy, Rotterdam. De huishaven voor bijna alle Indiase evenementen.

De Bachchan´s lieten voordat hun tournee begon heel vriendelijk weten dat ze heel blij waren dat ze zijn begonnen met deze project, omdat ze ernaar uitkeken om zich verbonden te voelen met hun fans en iets terug wilden doen aan de ¨gewone¨ volk. En ze nodigden ook alle Bollywood fans uit om een deel uit te maken van deze onvergetelijke ervaring.

Wie ons deze onvergetelijke avond bezorgd? Dat is natuurlijk niemand minder dan Sekier Entertainment, de zelfde mensen die verantwoordelijk waren voor Temptation Reloaded met Shahrukh Khan een paar maanden terug.

Maar nog belangrijker, wat moet je ervoor over hebben om deze onvergetelijke avond mee te maken? Nou op www.sekier.nl kan je duidelijk lezen dat je voor kaartverkoop moet zijn bij ticketmaster of NTK. Ik kan je alvast vertellen dat je ticketmaster niet hoeft te proberen want daar weten ze nog steeds niks deze show (en de kaartverkoop is al begonnen sinds 24 Juli) en bij de NTK kan je ze bestellen via internet.

De prijzen? Nou die zijn heel variërend, ze beginnen met kaartjes voor 185 euro, 125 euro, 110 euro en je hebt ze ook nog voor 77,50 euro. Wil je graag genieten met je hele familie en zijn deze kaartjes te duur? Je hebt ook nog kaartjes voor 57,50 euro en 37,50 euro. Dat klinkt al beter toch? Ja, als je er geen moeite mee hebt dat je niet de show maar eerder een paal van de Ahoy Arena zal moeten bekijken met een rumoerig geluid van Bollywood nummers en gegil van duizenden mensen die allemaal voor je zitten (of liever gezegd, staan)

Als je op de Sekier website kijkt bij kaartverkoop kan je ook lezen dat er ook nog VVIP en Super VIP kaartjes beschikbaar zijn, maar alleen maar via hun kantoor die je kan bellen op de nummer die ze zo aardig daar hebben achtergelaten.

Nieuwsgierig dat ik ben, wilde ik graag weten wat deze kaarten inhielden, want super VIP klinkt wel cool, toch? Ik bedoel, je hebt very, maar super? En natuurlijk wilde ik ook graag weten wat ik voor deze kaartjes moest betalen, want klantvriendelijk dat ze zijn bij Sekier, hebben ze de prijzen van deze kaartjes natuurlijk niet gezet op hun website, omdat ze je persoonlijk willen informeren over alles dat je maar kan vragen…

Ik kreeg te horen dat de Super VIP kaartjes inhielden dat je kon zitten op rij 1 tot en met 5, diner en champagne was inbegrepen. Je kon zelfs een meet and greet winnen. Ik vroeg hoe dat ging en ze vertelde dat er tijdens de show mensen uit het publiek zullen worden¨gekozen¨om op stage te komen, en deze mensen zijn alleen maar mensen die zitten op rij 1 tot en met 5. Dat hield dus de ¨meet and greet¨ in. Ik had natuurlijk al gevraagd wat ik hiervoor moest betalen maar ik kreeg eerst te horen wat het inhield. Ik vroeg daarna weer wat ze kostten, maar kreeg te horen dat er nog VVIP kaartjes waren voor 275 euro per stuk. 275 euro? En wat krijg ik daar allemaal bij? Ik kan zitten op rij 6 toe en met 12. Verder? Er is niks verder, ik mag gelukkig zijn met een zitplaats op rij 6 tot en met 12.

Okay, dus hoeveel kosten de Super VIP kaartjes eigenlijk? Die zijn 500 euro per stuk, maar er is ook nog een rode loper en je hoeft niet in een rij te staan. (rode loper… zou die er ook niet zijn bij Temptation Reloaded???) Maar 500 euro dus? Ik bedank de aardige meisje aan de telefoon en zeg dat ik het eerst mijn moeder moet vragen en hang weer op.

De arena kaartjes zijn dus 275 euro en 500 euro. Alle andere kaartjes waar we het eerder over hadden zijn, of helemaal achterin de arena of ze zijn allemaal boven op balkons. Hoe goedkoper je kaartje, hoe hoger en achterin de balkon je zal zitten. Een onvergetelijke avond met de ¨gewone¨ volk? Onvergetelijk zal het zeker zijn, want hoe snel vergeet je nou iets waar je misschien wel 500 euro per kaartje aan hebt betaald? Met de ¨gewone¨ volk? Ik weet niet wat de Bachchan´s verstaan onder gewone volk, maar nadat ik deze prijzen heb gezien weet ik wel zeker dat ik ver beneden lig van hun idee van de gewone volk.

Wachten we al jaren op een show met de Bollywood gigant Amitabh Bachchan? Ja zeker, maar hebben we er 500 euro aan over om deze man te zien dansen? Ik kan deze vraag natuurlijk niet voor iedereen beantwoorden, maar ik kan wel zeggen dat ik geen 500 euro (of 275, of 185, of 110, of 77,50) per kaartje kan betalen. 57,50 of 37,50 klinkt wel haalbaar, maar of ik dat doe? Met de trein (die ik ook moet betalen) naar Rotterdam voor zitplaatsen met beperkt tot geen zicht en slecht geluid, terwijl we deze show binnenkort op DVD kunnen halen en ik het thuis kan bekijken op zitplaatsen die blijkbaar 500 euro waard zijn. Want ik kan nou al met 100% zekerheid zeggen dat the Unforgettable Tour nog flink zal worden uitgemelkt.

Nejla Karatas

More...
Nejla1 is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten