Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Entertainment » Bollywood Nieuws » Rani Mukherji is weer buiten

Bollywood Nieuws Plaats hier Bollywood Nieuws, of reageer op Bollywood Nieuwsberichten

Antwoord
Ongelezen 26 mei 2008, 23:32   #1
Bollywood

Status: Sangam Member
Rep kracht: 16 Bollywood is on a distinguished road
Post Rani Mukherji is weer buiten

Bollywood actrice Rani Mukherji is normaal alleen maar in publiek te zien wanneer de release van één van haar films er aan komt, maar de mooie actrice was onlangs te zingend en dansend te zien met weeskinderen. Rani Mukherji en de cast van haar opkomende Yash Raj film, ¨Thoda Pyar Thoda Magic¨, hebben onlangs een weeshuis bezocht om de kinderen gelukkiger te maken met gedans en gezang.
Rani was ook aardig genoeg om een kort gesprek met de journalisten aan te gaan.
¨Ik ben graag alleen na het draaien en kom niet graag in plaatsen waar er veel media zijn. Ik spendeer mijn vrije tijd graag met mijn familie.¨
Rani doet de laatste tijd alleen maar films voor de Yash Raj kamp, en met haar favoriete regisseur Sanjay Leela Bhansali.
¨Ik ben meer selektief over de rollen die ik speel tegenwoordig. Ik wil graag karakters neerzetten die ik nog niet eerder heb gespeeld. De rollen die ik aangeboden krijg door deze makers zijn erg goed. Dus waarom zou ik onbelangrijke rollen spelen? Als andere producenten en regisseurs mij ook betere rollen aanbieden werk ik ook graag met hun.¨
De actrice wilde ook toevoegen dat haar rol in deze film (Thoda Pyar Thoda Magic) heel anders was dan al haar andere.
¨Ik hoef helemaal niet te huilen door de hele film door, en heb alleen maar één zelfde outfit aan door de hele film door, wat heel apart is.¨ verteld ze met een glimlach.
Nejla Karatas

More...
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten