Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Entertainment » Bollywood Nieuws » Bobby Deol ontwijkt bedriegers

Bollywood Nieuws Plaats hier Bollywood Nieuws, of reageer op Bollywood Nieuwsberichten

Antwoord
Ongelezen 20 mei 2008, 09:43   #1
Bollywood

Status: Sangam Member
Rep kracht: 16 Bollywood is on a distinguished road
Post Bobby Deol ontwijkt bedriegers

Acteur Bobby Deol die bekend staat om zijn rustige karakter zegt dat hij liever uit de buurt blijft van mensen die liegen en bedriegen. ¨Ik weet zeker dat er jaloersheid en negativiteit bestaat in iedere industrie. In de film industrie zie je heel vaak mensen die je manipuleren en bedriegen. Vroeger vond ik dit heel erg, maar tegenwoordig ben ik heel gelukkig met de mensen om mij heen en probeer ik weg te blijven van zulke mensen.¨ aldus Bobby in een interview met IANS.
Hij verteld ook dat hij het altijd leuk vindt om mensen te spelen die helemaal niet op hem lijken.
¨Ik vind het leuk om mensen te spelen die niet op mij lijken. Ik speel bijvoorbeeld heel vaak een rijke man en ik ben zelf helemaal niet rijk.¨
De acteur is opeens heel druk bezig met meerdere projecten.
¨Ik heb meerdere projecten die er aan komen. Of ik moe ben? Nee, alleen maar nerveus omdat ik me afvraag hoe de publiek gaat reageren op de feit dat er zo veel films aankomen met mij erin.¨
Hij heeft onlangs een film gedaan met regisseur Sangeeth Sivan, de man die verantwoordelijk was voor de komedie ¨Kya Kool Hain Hum¨
¨Klopt, maar voordat hij een komedie maakte heeft hij eerst nog `Zor´ gemaakt met mijn broer (Sunny Deol) Dus wij kennen elkaar van veel eerder. Hij is een softie zoals mij. Hij heeft eerst een actie film gemaakt met mijn broer en nou heeft hij er ook één met mij.¨
Nana Patekar is Bobby´s co ster in de nog ongetitelde project van Sivan.
¨Ik had zo veel verghalen gehoord over hem. Maar hij is heel chill. Ik kan eigenlijk wel goed opschieten met iedereen. Nana is een erg uniek acteur. Ik werk ook voor het eerst met Zarina Wahabji. Ze is een erg warm en aardig persoon. We hadden een geweldige tijd samen. Het was ook heel leuk dat ik weer in een actie film kon spelen, na zo veel tijd.¨
Bobby vindt het ook altijd heel leuk om de slechterik te spelen.
¨Kijk, ik speel een ongenadige moordenaar in `Bicchoo´, `Badal´ en `Soldier´. Mijn karakter in `Shaka Laka Boom Boom´ is een muzikant die zo verliefd is op zijn muziek, dat hij alles wilde doen voor zijn passie. Pas op het einde realiseert hij zich, dat wat hij doet verkeerd is.¨
Bobby was erg onder de indruk door zijn karakter.
¨Hij was net een kind die alleen maar, ik wil, ik wil, uitschreeuwt zonder dat hij door heeft hoe slecht dat is. Ik denk dat ik ook een kind ben diep van binnen, maar ik heb die slechte eigenschap niet.¨
Nog één persoon waar Bobby graag mee heeft gewerkt was Shaad Ali, tijdens ¨Jhoom Baraabar Jhoom¨
¨Hij is zo een rustige man. Hij behandelde iedereen gelijk, van de acteurs tot de spot jongens. We kenden elkaar al jaren en ik vond het heel fijn om door hem geregisseerd te worden.¨
Nejla Karatas

More...
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten