Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Entertainment » Bollywood Nieuws » Kareena Kapoor gelukkig

Bollywood Nieuws Plaats hier Bollywood Nieuws, of reageer op Bollywood Nieuwsberichten

Antwoord
Ongelezen 28 april 2008, 17:24   #1
Bollywood

Status: Sangam Member
Rep kracht: 16 Bollywood is on a distinguished road
Post Kareena Kapoor gelukkig

Kareena Kapoor is camera geiler dan ooit dankzij haar nieuwe slanke lijf, die ze volgens haar zegge heeft te danken aan een gezonde dieet en yoga. Na ¨Jab We Met¨ is de actrice zo drastisch afgevallen dat er meerdere speculaties zijn over hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen.
¨Mensen zeggen dat ik meer op Victoria Beckham probeer te lijken. Ik denk dat het allemaal begon toen Saif mijn naam op zijn arm liet tatoeëren. David Beckham deed het zelfde voor zijn vrouw. Maar eerlijk gezegd ben ik trots op mijn nieuw gesculptuurde lichaam. Het was een look die ik nodig had voor mijn nieuwe film `Tashan´¨ aldus de actrice in een interview met IANS.
¨Maar ik heb mezelf niet verhongerd om er zo uit te zien. Waarom zou ik zoals iemand anders willen zijn? Ik heb geen drastische maatregelen genomen. Ik doe yoga en eet heel erg gezond, dank u wel.¨
De verhalen die rondgaan dat ze anorexia heeft vindt ze allemaal wel grappig.
¨Er werd geschreven dat ik flauwviel op sets omdat ik te zwak was, volkomen belachelijk! Hebben deze mensen mij persoonlijk ontmoet en mij zien flauwvallen? Ik zie er niet anders uit dan in het begin. Ik ben gewoon gelukkig in mijn leven en dat zou het wel zijn. Ik ben geen kilo´s kwijt, maar meer in vorm en dat was voor een film.¨
Nejla Karatas

More...
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten