Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Entertainment » Bollywood Nieuws » Jiah Khan en Aamir Khan samen?

Bollywood Nieuws Plaats hier Bollywood Nieuws, of reageer op Bollywood Nieuwsberichten

Antwoord
Ongelezen 17 april 2008, 23:55   #1
Bollywood

Status: Sangam Member
Rep kracht: 16 Bollywood is on a distinguished road
Post Jiah Khan en Aamir Khan samen?

Jonge actrice Jiah Khan, die na ¨Nishabd¨, waar ze samen met Amitabh Bachchan te zien was, vrijwel verdween, komt weer terug en wel met niemand minder dan Aamir Khan in de Hindi verfilming van de Tamil film ¨Gajini¨ ¨Het is niet zo dat ik was verdwenen. Ik bekeek de verschillende aanbiedingen die ik kreeg en heb uiteindelijk voor de beste gekozen.¨ aldus Jiah, die was geboren in New York en is opgegroeid in London.
Er waren verschillende namen die werden genoemd als leading lady voor Aamir Khan, waaronder Priyanka Chopra en Kangana Ranaut.
Jiah is bang om iets te zeggen over haar aanwezigheid in ¨Gajini¨ omdat ze bang is van het project afgehaald te worden.
Er wordt gezegd dat Kangana voor de rol werd gekozen, maar meteen weer er uit werd gehaald toen de nieuws naar buiten kwam.
En waarom doet Jiah niks meer met haar mentor Ram Gopal Varma? ¨Waarom vragen jullie dat niet aan hem? Misschien heeft hij niks goed genoeg voor mij. We hebben geen ruzie ofzo. We hadden nog 2 weken geleden contact.¨
Nejla Karatas

More...
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten