![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Body, Beauty & Health Verschillende onderwerpen en tips op het gebied van uiterlijke verzorging, mode trends en gezondheid. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
grrrr.... Op welke wijze let jij op je gezondheid? Ben jij een type met een strikte eetpatroon, 5x per week trainen en 2x per jaar een volledige onderzoek bij dokter laat verrichten. Of denk je; het zal allemaal, ik leef tenslotte maar een keer. Laatst gewijzigd door Samiera : 30 januari 2012 om 15:55 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 8 oktober 2008 Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
ik probeer elke dag gezond te eten maar zo nu en dan ook wel een snack hoor. Ik ga wel trouw 3x per week naar de sportschool en vanaf de lente ga ik een aantal keren per week in de avond hardlopen.
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
ik zou weer eens een nieuwe planning moeten maken en weer eens hard ervoor maken dat ik daar aan ga houden...
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| gezondheid |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |